![]() |
Duitss
Al zenuwachtig?;)
|
Nee, ik weet toch dat ik het slecht ga maken. Dus... nee. :p
|
Nee, Duits gaat de laatste tijd steeds makkelijker voor mij en leesteksten voor de vreemde talen ben ik altijd al goed in geweest. Had een 9,1 voor de SE-week en de laatste PWW in de 5e zelfs een 9,9. En dat terwijl ik er een paar keer bijna op ben blijven zitten.
|
Hé, Duits zag ik nog niet staan!
Oh, ik hoop écht dat ik 'm goed ga maken morgen! Heb teveel onvoldoendes al.. En jullie? xD |
Ik ga vanavond een proefexamen maken, best zenuwachtig eigenlijk. Hoop maar gewoon op een voldoende..
|
Ik heb afgelopen week wat teksten gemaakt, voor de oefening. Maar nou niet echt het idee dat dat helpt haha :P
Ik hoop maar dat er teksten komen die mij liggen, want daar ligt het ook heel erg aan bij mij. |
Als de N-term niet 0 is, moet dit wel lukken...
|
Net nog een examen gemaakt, ging lekker naar mijn mening. Nou, had ik dat maar niet gedacht. De normering was lekker 0.0 en ik kwam er met een magere 5.7 vanaf :o Ik heb 'm ook wel maar snel even gemaakt, maar wat een KUTNORMERINGEN, bij het volledige aantal had je dus een 10, bij 1 punt minder een 9.6, dat is toch niet de normale gang van zaken, of wel?! :mad:
En ik heb nog zo mijn compensatiepunten nodig! *DRAMA* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Duits is een van mijn beste vakken (samen met Frans en Nederlands eigenlijk), maar leesvaardigheid is wel mijn minste onderdeel. :p
Ik hoop dat ik er met minstens een 6 afkom, maar dat wordt lastig met die lage N-term altijd.. |
Succes trouwens allemaal!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |