![]() |
Tuffen
Een jongen uit mijn klas zit de hele tijd op mij te tuffen. Niet echt een klodder zeg maar, maar kleine druppeltjes. Echt heel vies. Mijn vraag is wat ik hier tegen kan doen? Mentor luistert niet, heeft dus geen zin....
Ik heb het maar even bij dit onderdeel van het forum geplaatst omdat, ik denk dat hij heel erg aan het puberen is of zo. Alvast bedankt! xx |
Iets ervan zeggen tegen hem? Of heel hard 'IEL je spuugt op me!' Het is namelijk niet zo heel sociaal geaccepteerd om op mensen te spugen, dus met een beetje geluk wordt hij er raar op aangekeken en houdt hij ermee op? :O
|
Ik ben al super boos op hem geworden en zoiets gezegd. (wat jij net typte). Heeft niet geholpen, hij gaat gewoon door...
|
Jezus, wat is er toch met leraren die niet zien of merken dat er wordt gepest? Echt, serieus. :S
|
Inderdaad. Het is niet echt pesten, maar gewoon aandacht zoeken. Ik ben geen "pispaaltje" zeg maar.
|
Maar dan nog vind ik het niet kunnen en heel asociaal, waarom luistert je mentor niet? Geloof hij het niet?
|
Zeg duidelijk dat die moet stoppen, anders een klap geven.
Hij zal dan toch niks terug doen, en als ie iets terug doet bij jou wordt hij wel aangepakt door anderen. |
Het is een zij;) Maar goed, ben 3 keer naar haar toe geweest. Waaronder een keer nadat hij dat net had gedaan, ze zei niet eens dat hij ermee moest kappen, werd er ook niet uitgestuurd of zo. Helemaal niks!
|
Belachelijk. Ik zou die jongen dan ook gewoon een klap verkopen. Hoe oud is hij?
|
16, ik 15. Het ligt niet in mijn aard om iemand te slaan. Maar als hij dat nog 1 keer flikt dan breek ik persoonlijk zijn neus.
|
Haha wat een gestoord ventje :p
En echt triest dat je school er niets aan doet. Sommige leraren zijn echt losers... Laat maar weten hoe het is afgelopen als hij het nog een keer durft te flikken (y) |
Citaat:
|
Haha, ja. De volgende keer sla ik hem.
|
dus heeft hij als het goed is vandaag niet op je gekitst
|
Vuist in zijn mond.
|
Citaat:
|
En? Hoe gaat het nu? Is er al iets gebeurd?
Anders nog succes! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Anders kun je het het beste negeren en weglopen o.i.d. Ik ben alleen een grotere fan van de eerste oplossing. Werkt goed :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |