![]() |
Mooi rustig nummer voor optreden?
Heeii,
Ik zing heel graag en ik ben gevraagd om op te treden bij mn muziekschool :) Alleen ik weet niet welk liedje ik moet doen.. ik moet het volgende week al weten. :S Zelf zat ik aan iets te denken van een ballad, oftewel een mooi rustig liedje daar je veel gevoel in kan leggen.. En ik vroeg me af of jullie misschien een idee hebben? ;) x |
Birdy.
|
Citaat:
of |
Nothing Compares 2 U - Sinead O'Connor
|
God, jezus, alsjeblieft geen Birdy.
Het ligt er ook een beetje aan welke muziek je zelf luistert (en als jij Birdy wel helemaal te gek vindt, moet je dat vooral doen). Mijn eerste gedachte was Adele, maar ik denk niet dat je dan bijster origineel bent. Dus! Hieronder een paar suggesties.
Spoiler
Succes, en vooral veel plezier! |
Citaat:
Maar misschien heb je wel gelijk, gezien het voor een muziekschool is mag het waarschijnlijk wel van wat hoger niveau. |
Kun je in een week goed een nieuw stuk instuderen? Ik zou echt eerst even kijken naar de dingen die je nu a speelt of zingt, of daar iets tussen zit. Het is beter om een iets minder geschikt liedje heel goed te doen, dan om een goed liedje te doen dat je niet zo goed kent of waarbij je niet zeker bent van de akkoorden/wat dan ook.
|
Citaat:
|
stairway to heaven :)
|
bedankt voor jullie reacties ;) en een liedje een een week instuderen is heel makkelijk te doen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |