![]() |
magere jongen kledingmerk
Hallo,
ik heb een vraagje en ik zou graag wat hulp hebben, ik ben 16 en ben niet de breedste persoon, ik ben dus mager en ik zit nu met een probleem qua kledingstijl en kledingsmerken ik zou graag even weten wat het best past bij een magere persoon. Broeken is tot nu toe geen probleem deze vind ik wel maar het zijn de truien waar ik het moeilijk mee heb alle truien zijn zo breed voor mijn lichaam en het ziet eruit of ze te groot zijn en ik weet niet of een t-shirt mooi is bij een magere persoon ik heb wel t-shirt maar ik zal niet rap met een t-shirt op school rondlopen:/ dus daarom vraag ik hulp aan jullie ik hoop dat jullie mij willen helpen wat ik weet niet meer wat ik moet aandoen:( Bedankt. |
Broeken iig niet te baggy, vooral als je geen reet heb ziet dat er idioot uit.
Qua t shirts, ook niet te wijde t shirts, gewoon normale fit, eventueel een beetje slim fit. Hoe lang ben je, en hoe zwaar? |
Ben je Vlaams? Gezien het woord 'rap'? Dat is wel handig om te weten, want in België worden natuurlijk weer andere kledingmerken verkocht dan in Nederland en ook zijn de regels op school over kleding vaak wat strenger.
|
mss kun je eens een vest ofzo over een t-shirt dragen, dan valt het mss minder op als je shirt te wijd is.
|
Citaat:
1.76m en 51kg:/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar er zullen echt wel merken en dingen voor slanke jongens te vinden zijn neem ik aan... |
V-hals shirtjes al geprobeerd?misschien is dat iets?
|
Citaat:
|
Ik snap niet waarom je als je mager bent geen T-shirts zou kunnen dragen. :confused:
En ook niet wat V-halsjes er aan zouden kunnen helpen. Anyway, een V-hals kan leuk staan, mits je niet zo'n hele diepe hebt die je halve borstkas laat zien. Mss iets met streepjes? Ze zeggen altijd dat je daar breder door lijkt. En qua broeken zou ik gaan voor een rechte pijp of boot-cut. Verder zou ik me er niet al te druk om maken als ik jou was. Als je mager bent kan je juist veel soorten kleding aan en niemand zal dat echt raar vinden. Bij winkels als H&M verkopen ze ook zat kleren voor dunne mannen. |
Koop gwn een T-Shirt die wat groter is, doe ik ook altijd, ik vind het persoonlijk wel stoer
|
waarom eet je dan niet meer. Drink een maand lang 4 pakken melk per dag enz
|
Citaat:
En ook al eet hij niet veel, dan hoeft hij alsnog niet aan te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Richt jezelf een beetje op normal/slimfits. Als je je magerheid probeert te verschuilen door te grote kleren te dragen, maak je het alleen maar erger! |
Citaat:
en ik zal eens goed zoeken achter slimfits, ik heb iets dat goed past en daar voel ik me goed in |
Hmm een colbertje kan altijd ook wel denk ik. Maar voor in de zomer, gewoon goed passende t-shirt kopen.
|
M'n vriend weegt 60 kilo bij 1.80 ofzo, die is ook supermager. Tshirts kunnen prima, mits ze een beetje mooi aansluiten. Veel merken hebben idd toch wel slimfit-achtigs? M'n vriend heeft z'n pak bij de V&D vandaan bijvoorbeeld, normale jasjes zijn veel te breed maar die zit prima (Y)
|
Citaat:
|
Oh je komt uit België?
|
Inderdaad slim fit t-shirts. En een goede maat kopen, je bent ook niet heel lang dus een maat s/m zou moeten voldoen. Kijk naar de naad op je schouders (deze moet op je schouders vallen) dan is het de goede maat. Trekt het naar je nek toe dan is het een te kleine maat en hangt het over je schouders heen dan heb je een te grote maat.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Je mot gewoon niet mager zijn gab want zo pak je het probleem aan en niet de oorzaak zoals me gab arie zegt. Je moet gewoon lekker fitnesse vijf keer per week zonnebankie en dan kan je wel de goede kleding kopen van gstar diesel evisu heb je gewoon die stylo en dan ben je ook breed gewoon niet nadenken en doen
|
Inderdaad, en veel melk met proteïnepoeder drinken, veel tonijn erbij en dan komt het helemaal goed :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |