![]() |
Love Problem
Hey,
Ik zit nu in de 2e klas, en ik heb echt een probleem. Ik heb iemand in mijn klas, Maartje, en ik weet niet hoe ik haar moet vragen. :facepalm: Kan iemand me helpen? Ik ben niet echt "the love man" Effe wat info: Ik moet met de trein van huis naar school en andersom, en ik fiets bijna altijd de laatste tijd met haar terug. Ik denk dat ze me leuk vindt, maar dat weet ik echt niet zeker :confused: -Lucifuge |
Probeer haar eens te kussen dan weet je het meteen zeker of ze je echt graag heeft. Het kan ook zijn dat ze jou gewoon een goede vriend vindt. Spreek dus eens af met haar een waag je kans.
Ik zou de foto verwijderen als ik jou was, wie weet wil ze haar foto's privé houden. |
Citaat:
|
maak gewoon is een praatje, en vraag haar is mee om wat te drinken...
|
Citaat:
Dankje, en misschien tot later :) |
af en toe is het niet zo moeilijk
|
Citaat:
(Sorry maar ik ben wat nerveus 0.o) |
een afscheidskusje op de wang kan best ja, maar zou nou niet meteen uitgebreid proberen te tongen en met je hand tussen der benen gaan woelen. tenzij zij zelf begint met zoenen...maar anders gewoon een paar dates afwachten en kijken hoe het gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spreek dus met haar af en maak vooral veel plezier, spreek over leuke, lichte onderwerpen. |
Citaat:
Moet ik haar nu bellen? Of afwachten? |
Citaat:
Klinkt niet superenthousiast? |
Citaat:
|
Hm, als ze leuk reageerde zou ik denk ik een smsje sturen. Of bellen, wat je wil.:)
En dan vragen of ze dan of dan kan:D |
Ja. Ik denk dat ik het maar doe. De wereld is niet zonder risicos nemen... :D
|
Das de instelling:)
|
Ik zou geen smsje sturen. Als je dat wel doet dan denk ik dat je 'opdringerig' kan overkomen. Geef haar dus wat tijd, ze zal uit zichzelf wel nog sturen als ze jou interessant genoeg vindt.
|
Tenzij ze niet zo'n type is natuurlijk.. In ieder geval kun je voor de zekerheid nog een paar daagjes wachten :)
|
Citaat:
|
bel haar morgenmiddag anders op, of ze in de avond wat te doen heeft. zaterdagavond is wel leuk om wat te drinken ergens samen....
|
Citaat:
|
Ik kon niet 0.o
|
//thread sluit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongen, dan vraag je toch gewoon een andere dag dat jullie allebei kunnen? Als je zeker weet dat ik je thread sluit, zeg je het maar, maar het klinkt alsof je nog wel wat advies kan gebruiken ofzo. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
JUllie merken het wel, als ik wat zend :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |