![]() |
Saaigelovig #1660
*O*
|
Wat zou u doen wanneer Nederland wint tijdens EURO 2012?
Meerdere antwoorden mogelijk (maximaal 3) Ervoor zorgen dat ik tijdens de huldiging in Amsterdam ben Ik ga slapen en de dag erna gewoon weer naar m’n werk In mijn auto springen, rondrijden met vlaggen en toeteren De man/vrouw die toevallig naast me staat, zoenen In de gracht springen Mijzelf de dag erna ziek melden Huilen van geluk Zingen en dansen in de straten :D :') |
goeie titel!
|
@ Q: dan heb je me niet gezien tijdens Nederland - Brazilie, ik ging bijna dood :D
|
Mijn drie favoriete ‘uitdos attributen’ tijdens EURO 2012 zijn:
Oranje pruik Oranje hoed Oranje zonnebril Oranje T-shirt Rood/wit/blauwe schmink Oranje sjaal Iets anders, namelijk: :D |
:D
|
Goeie, informatieve enquete :y
Overigens verveel ik me dus ik ga maar eens naar het ziekenhuis fietsen, wat bloed inruilen voor een paar rose koeken en dan terugfietsen. :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ze leuk vinden, ze is vandaag jarig!
|
Citaat:
En ik heb ook zo'n r :( |
Citaat:
|
@ Apate: Afleren die handel :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En terwijl ik dit typ hoor ik mijn stem in mijn hoofd waarbij al die r's nóg erger worden uitgesproken :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu heb ik weer gigantisch zin om samenvattingen van 2008 en 2010 te kijken :o
|
Citaat:
Toen werd het dus 1-1 en toen kon het nog, OMG! En toen met de 2-1 was het extra spannend, of we onze voorsprong konden behouden. Zo was het meer. |
Nou, ik ga maar even bij ome dracula langs!
|
Die redding van Stekelenburg op de bal van Kaká :o *kwijl*
|
ja :D Dat was een cruciaal moment.
Toen zei Frank Snoeks (http://i.fokzine.net/s/pukey.gif) toch ook: 'allemaal even dankjewel zeggen tegen Maarten Stekelenburg'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was het, bedenk ik me nu, dat commentaar van Frank Snoeks wat het nog 10 keer zo erg maakte. Wat kan die man een zenuw-commentaar geven.
|
En die kanker-Felipe Melo met zijn natrappen op Robben :mad: Het doet m'n bloed KOKEN *slaat met vuist op tafel*
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Die arme robben :( |
Ik vind het wel mooi dat hij echt meteen rood krijgt, en de reactie van de rest van het Nederlands Elftal :D <3 |
God ja, die vuvuzela's :'(
|
Ik vind dat ze daar te lief tegen Melo deden, alsof ie GETROOST moest worden.
Nederland liet na de 2-1 ook nog twee mooie kansen liggen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Half WSZ denkt inmiddels "Téring, hebben die malloten het nu WEER over voetbal :mad::mad:" (y)
|
NOU INDERDAAD :mad::mad:
:bloos: |
Nou en. Praten over het WK is superleuk.
kutgeluid, maar toch <3 |
Citaat:
Maar loop leeg zonder schaamte. Ik haak wel in ;) |
Voor het EK2012 had een bedrijf -biermerk volgens mij- ook weer iets geluidsproducerends bedacht, alsof die kutvuvuzela's al niet erg genoeg waren. Eén of andere mongool bij een marketingafdeling denkt dan ten onrechte dat herrie nu bij het voetbal hoort, en brengt vervolgens een soort toeter op de markt 'zodat je kan laten horen dat je Oranje steunt' http://i.fokzine.net/s/pukey.gif
|
Is hier iemand die een beetje de ontwikkeling van optische media gevolgd heeft de afgelopen paar jaar? Ik ben benieuwd naar de (verwachte) levensduur van BR-dyes. En dan met name die van 50GB.
En: Citaat:
|
Gewoon bij elk probleem windows opnieuw installeren -o-?
|
Ik vind het maar warm buiten.
|
Ha vreemdeling :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |