![]() |
Beste Vriendin kan niet kiezen tussen ex en mij en ik doe me hart pijn. HELP
*privé*
|
Wat moet zij doen? In elk geval niks beginnen met jou, aangezien ze voor jou niks voelt.
|
Citaat:
|
Nou, ik denk dat ze niet meer verliefd-verliefd op hem is (zoals ze dat waarschijnlijk in het begin was), maar ze de tijden met hem nog gewoon mist. Als het ineens uit is hoeft het niet te betekenen dat je de ander ook vergeten bent en zomaar weer door kan naar de volgende. Ze moet de tijd nemen om het te verwerken en eraan te wennen dat ze niets meer met hem heeft. Toevallig is het vorige week ook uitgegaan met mijn ex en daar ben ik ook nog lang niet overheen. Ik heb zelfs nog gevoelens die lijken op verliefdheid, ook al was ik er een voorstander van om het te beëindigen tussen ons, maar die gevoelens zijn puur gemis. Zoiets heeft tijd nodig.
Citaat:
Citaat:
|
Als ze niet kan kiezen en het niet weet en blablabla voelt ze in elk geval niet genoeg voor je.
|
Citaat:
|
Citaat:
Liefde heeft altijd tijd nodig, het is nooit meteen perfect. |
Kom kom, ze heeft je als backup voor wanneer het niet lukt met d'r ex.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die relatie is na een tijd uitgegaan en toen is hij toch maar terug gevallen op haar, en dat is ook een tijdje goed gegaan, tot hij minder aandacht aan haar ging schenken en ze minder voor elkaar begonnen te voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een negatief irrelevante feed back heb, zeg het dan gewoon niet. Ik ben niet zo dom dat ik niet weet wat ze denkt, ik wil haar gewoon helpen met haar twijfeling, ik wil niet dat ze nog meer pijn lijd aan fouten die haar ex mischien weer zal begaan.
|
Dat is er juist wel, we hebben ontzettend veel gemeen, we voelen iets voor elkaar, haar familie mag mij en we maken elkaar niet aan het twijfelen plus we kunnen goed met elkaar opschieten.
En dat zijn belangrijke dingen in een relatie, dat weet ik zeker. Dat vind ik dus echt wel wat om niet voor op te geven. |
|
Citaat:
Die komt me goed van pas en verklaard een hoop, dat meisje zit/zat in exact dezelfde situatie als het meisje die ik bedoel en heeft ook 5 maanden verkering gehad. |
Geef dat kind gewoon tijd en doe niets.
|
Jij komt hier vragen wat zij moet doen? Dat vind ik sowieso een beetje vreemd, hoe kun jij nu voor haar bepalen wat ze moet doen? Verder wat de rest al zegt. Als ze genoeg voor je voelde, had ze niet getwijfeld en wist ze het zeker en zouden jullie al lang samen zijn. Blijkbaar vindt ze je niet leuk genoeg. Tenminste, niet op dit moment.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb haar, omdat we toch bevriend zijn, deze topic laten zien en ze wil toch liever haar ex terug.
mischien heb ik wel een kans bij haar maar nu in ieder geval niet, ze is niet verliefd op me jammer genoeg dus best wel kloten. Even geen negatieve reacties nu a.u.b. ik weet niet meer of het nog nut heeft om te wachten. |
Als ze liever haar ex heeft dan jou, dan is dat heel pijnlijk maar dan vindt ze jou écht niet leuk genoeg. Dus dan moet je ook niet op haar gaan zitten wachten, want er zijn nog veel meer leuke meisjes op de wereld.
|
Helaas. En inderdaad, op dit moment heb je geen kans bij haar, en zitten wachten zou ik al helemaal niet doen. Er zijn inderdaad genoeg leuke meisjes.
|
Citaat:
Nouja, genoeg andere chicks. Volgende keer meer afstand nemen en absoluut geen topics laten lezen. |
Citaat:
|
bliep
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |