![]() |
hoe een platte buik krijgen??
Hey
Ben een jongen van 17 en ben de laatste tijd niet meer tevreden met mijn lichaam. Ik wil mijn platte buik van vroeger terug :s . Dieeten hou ik niet vol en voor fitnessen en trainen heb ik geen tijd. Heeft er iemand tips? |
Hopen op een wonder.
|
Citaat:
|
er zit niet veel anders op dan fitnessen en sporten.
er was eerst ook een topic over push ups: http://www.100pushups.nl/index.html ik ben er zelf ook mee bezig en het helpt wel zit nu op week 4 je kan ook sit ups doen voor de buikspieren http://lmgtfy.com/?q=sit+ups als je je aan het schema houd wat je op die push ups site ziet werkt het erg goed en zou vast ook wel een schema zijn voor sit ups maar dat kan je zelf ook wel een beetje schatten :P succes! |
Citaat:
|
Geen dieet, en voor fitness heb je geen tijd? Dan accepteer je je buik maar.
Geen tijd hebben voor fitness is trouwens een smoesje. Iedereen van 17 heeft tijd om te sporten. |
Bedenk goed wat belangijker voor je is. Een platte buik of wat al je tijd in neemt.
|
let er gewoon op wat je eet en drinkt, drink bijvoorbeel gewoon water, inplaats van ander spul, en eet gezonder, als je honger hebt, fruit. in het weekend kun je bijvoorbeeld chips eten ofzo. je moet het ook willen
|
Ja op zich hoef je trouwens als 17-jarige jongen doorgaans niet te diëten om een plattere buik te krijgen. Normaal eten in normale porties helpt ook. Beetje afhankelijk van hoe dik je nu bent, natuurlijk.
|
lol pussy
|
Citaat:
|
Je hoeft geen dieet vol te houden, maar je moet gewoon je levenstijl aanpassen. Als je gezond en gematigd eet en drink, blijven die kilo's er niet lang aanzitten. En met een smoesje van 'geen tijd om te sporten' kom je er dus écht niet...
|
lol wat sit- en push ups helpt dus echt niet he... Ach ja je komt er zelf achter.
|
Elke dag ofzo een mimuutje of twee uitrekken voor sit-ups. Dat kan toch wel?
|
Als je buik wordt veroorzaakt door vet dan helpt alleen een beetje sit-ups doen echt niet hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat ik bedoelde met mijn bericht was dat je denk ik beter cardio kan gaan doen om vet te verliezen, in plaats van alleen maar buikoefeningen. Je wilt immers vet verliezen. |
Als je echt "dik" bent, moet je eerst afvallen of iets aan je eetgewoonte veranderen. Want je kan je spieren wel trainen maar daarmee werk je niet al het vet weg, dus het kan zijn dat je onder je vet wel spieren hebt. Maar die niet zichtbaar zijn, als je eerst gaat trainen en dán pas afvallen. Dan gaan je spieren óók weg dus is je werk voor niks geweest. En is het resultaat teleurstellend. ;)
|
Citaat:
|
tja, als je iets wilt bereiken, moet je er iets voor over hebben, zoek een leuke sport die bij je past ofzo
|
doe in een dag in totaal 400 of 500 sit-ups, lijkt veel maar red je echt wel.
en ga dieten, niet huilen; je zal wel moeten tenzij je sterk minder wil eten en vermindering van spieren wil riskeren, teeheeheee. |
lol 400-500 sit ups hebben dus vrij weinig zin...
|
mweh. gebeurt alleen als je zwaar vermindert in binnenkrijgen van voedingsstoffen en je jezelf dus eigenlijk ondervoedt.
aannemende dat meneer dat niet doet, hebben die sit ups dus wel zin. |
Citaat:
|
hoe moet hij het dan doen, als hij zelf niet wil trainen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |