![]() |
Zou hij me leuk vinden?
Hallo,
ik zit in de 2e en ben nu een poosje verlieft op een jongen uit mijn klas.. Ik noem hem N Ik probeer vaak oogcontact te maken met N. Dit lukt niet altijd. Soms kijkt hij ook naar mij... En dan glimlacht hij als ik terug kijk. Er zit een meisje in mijn klas en daar gaat hij veel mee om. Ik ben bang dat hij haar leuk vind. Verder heeft N me laatst meegevraagd naar het zwembad maar ik kon niet ... Mijn vraag denken jullie dat hij me miss leuk vind. En hebben jullie nog tips om hem een beetje te flirten? XA |
Citaat:
Oh en je moet dat ook bekijken vanuit een reputatie perspectief want populaire jongens doen het gewoon voor de kleffigheid. Is hij een stoerdoenertje, een watje of gedraagt hij zich ook vaak als een normaal persoon. (Dit speelt vooral erg mee omdat je in de 2de klas zit) |
Hij is een gewone jongen die wel met populaire mensen omgaat( ook anderen hoor)
Maar het probleem is... ik praat bijna nooit met hem. Hij gaat niet met mijn groep vrienden om en zit dus aan de andere kant van de klas. In de pauze zie ik hem nooit En na school blijft hij nog 1 uur hangen op school en dat vind ik wel een beetje zonde van de tijd. Ik heb een goede vriend die bevriend is met hem dus we spreken wel eens af maar nooit met zijn tweeen. |
lees anders ook is bovenaan het "hij/zij vindt me leuk topic"! misschien staan daar nog handige tips voor je in,
|
Vraag of hij zin heeft om naar het zwembad te gaan.
|
Je zou inderdaad kunnen terugkomen op het zwemmen en vragen of hij dan mee wil?
|
Dat ga ik proberen! Maar het word volgende week al minder lekker weer dus jah...
Bedankt voor de tips ! |
Je kan ook een andere keer gaan zwemmen. Of iets anders dan dat, waar je geen lekker weer voor nodig hebt. Succes!
|
We hebben een mooi topic voor dit soort vragen hier. Deze gaat dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |