![]() |
wanneer ben je een kakker en wanneer niet?
1 wat zijn de 5 grootste kakkers merken?
2 wat zijn de 5 grootste kakkers sporten? 3 welk cadeau krijgen kakkers op hun 16de verjaardag van hun ouders top 5? 4 op welk niveau zitten de meeste kakkers? 5 in wat voor soort huis wonen kakkers? alvast bedankt voor het invullen :) |
Waarom zou je dit willen weten?
|
Wat een vragen whaha. Ik ga ze maar voor de lol beantwoorden :p
1. Wat zijn de 5 grootste kakkers merken? Ralph Lauren, Lacoste, Tommy Hilfiger, Gaastra, Scapa 2. Wat zijn de 5 grootste kakkers sporten? Hockey, golf, tennis, zeilen... Verder weet ik het niet. 4. Op welk niveau zitten de meeste kakkers? Ik denk HAVO. 5. in wat voor soort huis wonen kakkers? Groooote vrijstaande huizen :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeilen is niet voor kakkers. Mijn opa en vader zeilen regelmatig en die zijn echt geen kakkers.
|
Citaat:
|
Wat is dat nou weer voor belachelijke opdracht... Wat is een 'kakker' eigelijk? Iemand die in 't Gooi woont? Golfd? Veel geld heeft? Gaastra draagt? Of allemaal?... Gaat nergens over sorry.. :)
|
Citaat:
Op internet (te lui om een woordenboek te pakken enzo) staan er trouwens definities als: Citaat:
Citaat:
En de wikipediapagina erover zegt o.a.: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De merken zijn al gegeven. Verder gaat het om het haar (erg strak naar achteren, of een scheiding) en de manier van praten. Maar kort samengevat: Draagt polo's, doet aan hockey of polo, praat kakkerig en heeft zijn haar als een stereotype student. :D
|
Ja dat snap ik allemaal wel, maar man, wat een kutonderzoek
|
Echt dramatisch.. waar gaat het heen met het onderwijs :)
|
|
1
Ralph Lauren Tommy Hilfiger Lacoste Daily paper Stone island 2 Slagsport (Hockey, golf & cricket) Racketsport (Tennis & batminton) Wintersport (Skien) Watersport (Varen & zeilen) Paardensport (Wedstrijdsport & polo) 3 Een nieuwe Vespa Een nieuw jacht Een nieuw paard Daarnaast meer kleine dingetjes zoals tech en sieraden of kleding 4 Havo of vwo (+gymnasium) 5 Een groot landhuis Een huis aan het water +Natuurlijk een weekendhuys |
Er is een verschil tussen nieuw geld kakkers en oud geld kakkers! :nono:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |