![]() |
Wat eet jij met warm weer?
Met zulk warm weer als nu heb ik weinig eetlust en weinig zin om in de keuken te staan.
Brood eet ik omdat het moet, en bij het avondeten maak ik (pasta)salade of iets eenvoudigs warms. En jij? |
BBQ!!!
|
Brood omdat het moet? Van wie? Ik hou zelf wel van lekker brood, maar eet ook vaak genoeg 's middags bijvoorbeeld een salade als het lekker weer is, gewoon iets heel simpels (vandaag had ik tomaat, mais en avocado, vult echt príma, maar ik eet ook vaak fruit + noten ofzo).
En 's avonds maak ik nu ook vaak salades, maar dan half warm (dus een salade met bv warme rijst, pasta, aardappel, of stukjes gebakken kip, vis, etc). |
Ik maak simpele dingen waarbij ik niet te lang in de keuken hoef te staan. Van de week at ik bijvoorbeeld pasta met pesto, tomaat en pijnboompitjes (pasta koken, pesto er doorheen roeren, tomaat snijden en er doorheen, pijnboompitjes eroverheen strooien, klaar), rösti met kibbeling en salade (rösti en kibbeling ff bakken, salade maken) of pasta salade of soep met stokbrood en smeerseltjes of barbecue idd. Ik houd vooral niet van warme groente nu. Vanavond bak ik pannenkoeken, is ff bikkelen in de keuken maar daarna wel lekker met aardbeien oid :)
|
Citaat:
|
Alles.
|
Rijstsalade :cool:(Y) heerlijk. Maar verder gewoon alles wel.
|
Precies hetzelfde als normaal :)
|
heel veel spicy spul, tomatensoep met 2x zoveel pepers erin dan normaal (die dan de volgende dag als pastasaus dient), chilikip, BBQ, wokschotels
|
Vooral veel salades, fruit en als avondeten niet zo veel vlees meer, maar meestal pasta, taart, pizza.
|
Pizza
|
maaltijden die ik eerder heb ingevroren of iets simpels als pizza haha
|
iets simpels of iets wat ijskoud is
|
Veel salades en Italiaanse gerechten (Gnocchi met tomatensaus, een portie pasta door mijn salade, brood met mozzarella en tomaat, etc).
|
Ik maak altijd pastasalade, met stukjes smack, kaas, augurkjes en zilveruitjes, in de koelkast, lekker:)
|
Eindeloos veel pastasalade en tomaten. Geen kaas, kaas werkt niet als het warm is.
|
Stokbrood, soep, salade, tapas
|
Tip die ik iedereen kan geven wat drinken betreft: Zoute yoghurt! Koop in de supermarkt turkse yoghurt, vul dat aan met een gelijke hoeveelheid water en gooi er dan flink wat zout doorheen. In het begin even wennen, maar als het warm is, is het echt fantastisch lekker <3
|
Roomijs, waterijsjes en BBQ:)
|
heeeel veel raket ijsjes haha :P
|
sla
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |