![]() |
Iemand zoenen die je niet leuk vind
Hoi,
Vandaag ging ik afspreken met een jongen, ik vind hem niet leuk en we waren gewoon vrienden. We hadden een gezellig gesprek maar ik ging naar huis. Hij knuffelde me voordat ik weg ging en opeens zoende hij me.. Ik heb het toegelaten en ben doorgegaan maar ik vind hem niet leuk. We hebben ook niets met elkaar maar, ik vind iemand anders leuk.. (een vriend van hem) Ja, ik weet het het is dom maar ik weet nu dus niet zo goed wat ik moet doen.. hij denkt waarschijnlijk dat ik hem leuk vind, maar dat is niet zo.. |
Hem even whatsappen/smsen dat je geen gevoelens voor hem hebt. Je kan het ook face-to-face zeggen maar dat lijkt me wat ongemakkelijker, en het is niet alsof je het uitmaakt ofzo (dat zou lullig zijn, via de telefoon :p). Hij denkt nu namelijk waarschijnlijk van "hoppa, dat gaat de goede kant op" terwijl dat helemaal niet het geval is.
|
Vertel hem hoe het zit.
|
Oke ik heb het gezecht.. nu wachten op zijn reactie dan maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou je het erg vinden als hij plots alle contact verbrak met jou? |
niet de meest slimme actie enzo.
|
Citaat:
|
je moet hem niet zomaar iemand zoenen
maar ja vertel het hem gewoon dat je hem niks vindt |
Gewoon zorgen dat het bij die éne zoen blijft. Denk ik. en verdere herhaling voorkomen.
|
(y)
Citaat:
|
Het is helemaal niet gek om met iemand te zoenen waar je niet gek op bent. Wat alleen niet zo slim is om dat met een vriend van de jongen die je leuk vindt te doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |