![]() |
Betoogonderwerp groep 8
Hallo allemaal,
Mijn zusje moet over 2 weken een betoog houden op school (groep 8 basisschool) en ze weet geen onderwerp. Alles wat ik voorstel vindt ze niet interessant haha. Ideeën? Moet natuurlijk geschikt zijn voor een meisje van 12. |
Jij kent haar het beste, als wij iets voorstellen is de kans groot dat ze het niet interessant vindt.
Kan ze niet iets doen wat nu hét onderwerp is? Bijvoorbeeld iets op het nieuws? Je kunt ook over iets onzinnigs doen. |
Justin Bieber is Jezus die teruggekomen is op aarde.
|
^dat, maar zorg ervoor dat ze em snel weer vergeet nadat ze klaar is. Ik wil niet dat die fag nog meer volgelingen krijgt, het verspreid zich nog sneller dan het christendom.
|
Echt een betoog en geen spreekbeurt?
In dit topic staan ideeën: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1095686 Misschien kan ze een onderwerp nemen en dan het aanpassen zodat het geschikt is voor groep 8. Misschien iets als schooluniformen? Dat sluit denk ik nog wel redelijk aan bij iemand uit groep 8 omdat de identiteit zich dan een beetje begint te ontwikkelen en ze zelf hun kleding willen kiezen. |
Dank jullie wel allemaal, ik was op vakantie, vandaar late reactie
Ze heeft gekozen voor een onderwerpen over smsen en taalvaardigheid.:) En het moet dus echt een betoog zijn en geen spreekbeurt, vond het ook al vreemd ^^ |
Een betoog O_O
Dat doen ze bij ons pas op de middelbare, ze beginnen wel vroeg zeg... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |