![]() |
Hij schijnt, hij schijnt niet......
Daar boven in de lucht,
daar zit een vervelend heertje met touwtjes in zijn handen Hij trekt de wolken voor de zon en kijkt dan naar de mensen neer hoe ze zullen stranden Maar in een ogenblik, landde er een dame naast 'm, Ze nam het heft in eigen handen En trok de draden uit z'n klauwen Ze zwaaide aan de touwen van de zon verscheen al stralend weer, voor 't wolkengoed zij liet wel zien, hoe je zoiets aanPakken moet Zo speelde zij een gedachtenspel, van touwentrekken tussen 2 over de wolken en de zon, uit een speelse toverhoed |
Het loopt eigenlijk heel erg goed, maar het heeft dan ook een vlotte manier van lezen nodig om stukken rijm te laten uitkomen.
Het idee pas een beetje bij ons alledaags weer en het gevoel erbij schept er wel een vrolijk beeld bij :D Ik vind je begin wat zwakker dan je einde. Dit komt denk ik omdat in je einde je woorde schat mooier verwerkt is. Je zinsconstructies zijn ook "specialer" daar :) Je begin straalt wat meer het "simpele" uit. Die laatste twee schuine regels maken het magische af (y). |
"Gij zult des Herens naam niet ijdel gebruiken" Godslastering! ;)
Ze is grappig, hoe kóm je er op? |
Citaat:
zin in vakantie ? ga met me mee :D:D waha ludennis |
Hij is leuk! :)
Offtopic: :o Wanneer was jij op vakantie? Ben namelijk wel 3 keer in Emmen geweest. Oh en ratsja, ook in Beilen :D |
Tnxxx all:)...
Frida>>> klopt wel, 1e gedeelte =wat simpeltjes, maar is misschien ook wel beter???>>>anders gaat dat "makkelijke" er van af... tacidvs>>wie zegt dat ik dát heertje bedoel;):p, tja die inspiratie>>ik, soms levende in een droomwereldje.... dennis:p Anneee>>Offtopic: .....ik ben nog nie op vakantie geweest :D .....je had wel langs mogen komen hoor :p .....of ben je een beetje errug lang in die Zoo blijven hangen?? :D |
Citaat:
jij :S waarom wist ikke dat niet ? waar ben je geweest ?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |