![]() |
Vakantie zonder ouders
Hoi allemaal,
Ik ga in begin juli met me vriend een weekje op vakantie naar Spanje. Ik ben 15 en word eind juli 16 en hij is 18. Hij betaald alles op zijn naam maar nu heb ik de vraag word er moeilijk gedaan als ik als minderjarige ga vliegen? Heb ik iets van papieren nodig van mijn ouders? Op internet las ik dat er soms wel moeilijk gedaan word en ik zou graag willen weten hoe het zit! Groetjeeees xoxo |
nee als je met een volwassene bent sowieso niet. En volgens mij mag je op elke leeftijd alleen vliegen, alleen mag je onder de zoveel jaar geen bagage meenemen? Of ben ik nu wartaal aan het uitslaan?
|
Je hebt wel een eigen legitimatiebewijs nodig, die regeling geldt sinds kort, dus moeten je ouders voor jou een aparte legitimaiepasje laten maken bij de burgelijke stand, ofwel het stadhuis of stadsdeelkantoor, omdat je niet meer op het paspoort van je ouders of van iemand anders kan worden bijgeschreven. dus als de sodemieter een nieuw legitimatiepasje laten maken. Als je nog op tijd over een legitimatiebewijs pasje wil beschikken voordat je op vakantie gaat.
Anders wordt er echt moeilijk gedaan. succes(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja een ID kaart heb ik al sinds mijn 13e dus dat is geen probleem maar ik bedoel iets van toestemmingspapieren?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |