Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Games voor meisjes? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1860351)

Guinie 29-05-2012 12:21

Games voor meisjes?

Zijn er ook games voor meisjes? Mijn vriend speelt bijvoorbeeld Fifa, spaart alle delen ook en brengt veel tijd achter zijn computer & z'n spel door. Maar zelf word ik niet blij van dat soort spellen en nou vroeg ik me af of er ook dat soort games zijn, maar dan minder sport-/geweldachtig (hij speelt ook GTA), dus iets wat ik ook leuk zou kunnen vinden.

Reverend 29-05-2012 12:28

The Sims vinden bitches over het algemeen geweldig, al eens geprobeerd?

Verder is het handig om even te noteren wat je -wel- leuk vindt/lijkt als games voordat je geholpen kan worden.

Guinie 29-05-2012 12:33

The Sims 2 heb ik, maar mijn computer trekt dat niet goed, wordt 'ie heel sloom van.
Umh ja... niet bloederig of met heel veel vechten in ieder geval. En ook geen paardenspellen trouwens ;)

gladde aal 29-05-2012 13:14

Hier dit is een beetje zoals de sims :

http://www.funny-games.biz/sim-girl4.html

Sarah 29-05-2012 13:31

Ik speel zelf ook wel rollercoaster tycoon (pretpark bouwen) en age of empires (dorpje bouwen en verdedigen tegen indringers, en land veroveren), en ken redelijk veel meisjes die dat ook spelen.
Oh en heroes of might and magic, dat is meer een fantasyspel waarbij je land moet ontdekken en kastelen veroveren. Is niet per se een meisjesspel, maar dat hoeft ook niet lijkt me :p maar het is niet heel agressief, en doordat het turn-based is (eerst ben je zelf aan de beurt, dan de tegenstander, en totdat je iets gedaan hebt, blijf je aan de beurt) heb je de tijd om rustig na te denken voor je iets doet, waardoor het een handig spel is voor mensen die niet zo vaak gamen.

Daantjer 29-05-2012 13:34

Ik heb wel (gek genoeg) altijd met vrouwvolk ge-raid op World of Warcraft, dus die kan ook wel denk ik.

Sarah 29-05-2012 13:37

Citaat:

Daantjer schreef: (Bericht 32570992)
Ik heb wel (gek genoeg) altijd met vrouwvolk ge-raid op World of Warcraft, dus die kan ook wel denk ik.

maar een spel waarvoor je contributie moet betalen is misschien niet zo handig als ze nog niet eens weet of ze gamen uberhaupt wel leuk vindt :o

Daantjer 29-05-2012 13:38

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 32571001)
maar een spel waarvoor je contributie moet betalen is misschien niet zo handig als ze nog niet eens weet of ze gamen uberhaupt wel leuk vindt :o

Je kan beginnen met de gratis trial tot level 20

Sarah 29-05-2012 13:47

Oh ok (y)

DaichiDechu 29-05-2012 15:54

een paar leuke spellen zijn:
tsjah sims 2 :P
perfect world, daar kan je helemaal je eigen poppetje maken echt heel uitgebreid, en dan erop spelen en lvlen, superleuk!
IMVU: chatspel waar je ook je eigen poppetje kan maken, maar het kost wel geld als je superveel spullen wilt..
world of warcraft: gewoon leuk, poppetje maken en lvlen :3

DaichiDechu 29-05-2012 15:56

ow en trouwens world of warcraft kan je makkelijk gratis downloaden hoor, maar dan heb je niet de echte, maar een private server, dan moet je gewoon een populaire kiezen waar veel mensen op spelen, het enige nadeel is wel dat het meer laggy is dan bij de echte wow.

Dasherman 29-05-2012 16:22

Probeer eens een RTS? Vrouwen vinden dat (volgens mij) over het algemeen leuker. Het is ook vol geweld, maar een ander soort geweld, en meestal niet zo bloederig :)

Lotte^^ 29-05-2012 18:32

Inderdaad RTS spellen. Ik heb zelf veel command & conquer generals gespeeld, maar denk ook aan age of empires of red alert.
Verder vond ik trackmania ook altijd leuk(online race spel).
tycoon spellen.
worms.

Quinty. 29-05-2012 19:12

Ik vind Zelda en dan Twilight Princess een heel leuk spel. Je moet dingen opzoeken en eigenlijk de wereld redden en tussendoor kom je allerlei vijanden tegen waartegen je kan vechten. Het is heel erg verslavend. Bij mij dan. :P

fizzle-fluffy 29-05-2012 19:29

Simulatiespelletjes: the Sims, Zoo Tycoon, Rollercoaster Tycoon (zal je vriend ook leuk vinden!), etc.

Reverend 30-05-2012 11:00

Citaat:

Guinie schreef: (Bericht 32570880)
The Sims 2 heb ik, maar mijn computer trekt dat niet goed, wordt 'ie heel sloom van.
Umh ja... niet bloederig of met heel veel vechten in ieder geval. En ook geen paardenspellen trouwens ;)

Ja maar wat wel? Niet alle meisjes houden van dezelfde games verder. Mijn zus mag bijvoorbeeld graag een headshot schieten of een flinke adventure doorlopen.

Apate 30-05-2012 11:27

Dingen als Age of Empires vinden veel meiden inderdaad ook wel leuk, en daar heb je natuurlijk weer heel veel variaties in. Uitbreidingen, dat soort dingen. En Age of Mythology etc. Of misschien iets als SimCity?

Vowel 30-05-2012 11:46

Amesia, Civ 5, Anno 1400. Eh en F.E.A.R, maar dat is vast te bloederig. ;)

Edit: waarom probeer je niet iets als Spellforce of zo?

DaichiDechu 30-05-2012 15:14

ik zeg het je: perfect world!! D:
beste spel eva :3

TOMMYHILFIGERRR 30-05-2012 16:25

GTA San Andreas vind ik als meisje wél leuk! Je moet niet per se mensen neersteken, ik persoonlijk vind spelletjes waar je echt een personage bent toch een meerwaarde hebben dan als je bijvoorbeeld regeert over een rijk (Civilization?) of pretpark, zoo,...
Gewoon al rond rijden of lopen en het persoontje zelf besturen vind ik geweldig :D

ThisIsMyName 31-05-2012 15:29

zelf speel ik al heel lang Metin2 :D
zoek eens op, miss lijkt het je wel wat
er zijn wel veel mensen die t spel niet leuk vinden...:(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.