![]() |
Vervelende jongen
--
|
Nobody?
|
Kan je niet naar leraren gaan?;)
Of helpt dat niet? |
Of bel z'n ouders op.
|
gewoon negeren, dan houdt het vanzelf op.... misschien niet na 2 dagen of een week, maar op den duur wel
|
Zeg iets gemeens over z'n moeder.
|
Citaat:
|
Naar je mentor gaan of zo. Of zelf een gesprek met hem aangaan.
|
Citaat:
|
bel z'n ouders inderdaad. worden ze boos en dan gaat hij zich schamen enzo. is leuk.
|
Ik had een keer geld geleend aan iemand. Die gaf het niet terug en toen belde ik hem op. Ik kreeg z'n vader aan de telefoon en toen ik zei dat ik nog geld van z'n zoon kreeg werd hij heel kwaad op hem.
Ik zal gewoon bellen. (y) |
Citaat:
oja, gewoon negeren of bellen. of een lullige opmerking over hem maken, zodat zich daarmee bemoeien. (y) |
Zeggen dat hij moet stoppen, anders ff flink voor zn neus wrijven..,
|
Zeggen kom maar op is hij dik gedist
|
Blauw oog geven
|
Negeren is nog altijd het beste.
|
Citaat:
|
Zou zīn ouders zelf nooit bellen, gewoon zelf oplossen zou ik zeggen.
|
Hoe zou TS het nummer van z'n ouders hebben .. ?
|
Achter een huisnummer is niet zo moeilijk te komen hoor.
|
Citaat:
Verder negeer hem. Of meld het bij de afdelingdirecteur als dat niet lukt. |
zeg hem gewoon duidelijk en direct waar het op staat, hij zal dan vanzelf wel ophouden.
|
ga naar zijn huis aanbellen met ze ouders praten en helpt dat niet moet je hem na school met een knuppel in elkaar slaan.
x |
zeg: dalijk bef ik jou eens als je nu nii stopt
|
Citaat:
|
uh ja ga em lekker verraje bij zn ouders, daar krijg je vrienden mee 0_o
|
Je zou op zich best even naar een docent kunnen gaan. Het is heus niet zo dat je ineens geen vrienden meer hebt als je hier wat aan doet en wanneer het bij docenten bekend wordt dat dat jochie van 13 het over beffen en zulke dingen heeft zal hij uit schaamte toch niks meer tegen je zeggen of het over jou hebben bij z'n vriendengroep.
|
Tuurlijk niet naar de docent gaan. Je moet kinderen niet leren snitchen, marky.
|
Citaat:
|
Er zijn al een boel goede oplossingen genoemd. Je zei al dat negeren niet helpt maar heb je het er al met je mentor over gehad? Hij/zij lijkt mij daar de aangewezen persoon voor.
|
Zoek zijn nummer op , zet het op scholieren forum en wij gaan hem dood irriteren. Elke lezer 3 keer bellen :D
|
Citaat:
|
En het is niet toegestaan ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |