![]() |
klein vraagje over engelsexamen
Bij een open vraag werd er gevraagd of je bij het antwoord geven onjuist/ juist moest geven achter elke nummer, maar ik heb daar i.p.v wel/niet gezet..
Klinkt beetje stom, maar ik hoorde dat ze tegenwoordig best streng doen met zulke kleine dingen.. zal dit gelijk fout worden gerekend denken jullie? |
ligt aan de 2e corrector. Jouw docent zal (mits je m goed hebt) je ermee verdedigen en zeggen "maar ze heeft de essentie van de vraag en het doel van de vraag begrepen". Heb je geluk, accepteert de 2e corrector dat, heb je pech krijg je 0 punten.
|
Wat is dat nou weer voor onzin... Sommige leerlingen kunnen dan bevoordeeld worden t.o.v. anderen. Dat is oneerlijk. Of het is goed of het is fout. Wat mij betreft is het gewoon goed!
|
Citaat:
Ik vind ook dat het goed moet zijn, maar t is een kwestie van niet de verkeerde treffen. |
Citaat:
|
Maar dan is de eigen leraar er ook in meegegaan. Het is niet dat de tweede corrector de eindbeslissing in handen heeft (en dus tegen de eigen leraar van de leerling kan zeggen 'nee! ik geef hier 0 punten voor dus pech voor jou!') - ze moeten er samen uitkomen. Dus in zo'n samenvattingsgeval heb je wel heel pech met je eigen leraar en de tweede corrector, die moeten dan wel heel verzuurd zijn (of dan toch één van beide en dat de ander over zich heen laat lopen). En ik kan eigenlijk maar moeilijk geloven dat er dan écht helemaal geen punten gegeven worden.
En juist/onjuist, nou ja, met een beetje geluk is dat gewoon wel goed. |
Citaat:
|
Ik vind het jammer dat ze hele tijd in het examen om wel/niet vragen en uit het niets een vraag over juist/onjuist... Natuurlijk letten de meesten niet daarop.
|
Citaat:
Ik moest toen ook opletten hoor, had het eerst ook niet in de gaten en ik schreef doodleuk 'wel' of 'niet' op. Maar ik denk: ik verander het effe in 'juist' of 'onjuist', anders krijg je daar straks weer gezeik over. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |