![]() |
Waarom we eigenlijk leven?? (Internationalist en anderen)
We lopen en we rennen in het rond
en dan plots lig je op de grond! Ooit zijn we begonnen met kruipen nu kunnen we zelfs voort sluipen. Sluipen dat doet het bij jou je staat niet in de kou. Alles dwaalt door je hoofd op en neer ff rust en dan begint het weer. Hoelang ga je het nog volhouden zo alleen schreeuw om hulp niemand is alleen Of doen we net als de VS dan helpt het niet een boodschap in een fles Gewoon lekker hard terug slaan zodat de andere geen been heeft om op te staan Nee kijk naar de dingen in het leven, want waar zijn die gebleven. De volgels die fluiten het ijzel op de ruiten de wind door de bomen en al het mooi waar mensen van dromen. Maar waarom dromen als je het zo kunt zien de wereld krijgt een dikke tien maar als we alleen naar het grote kijken bouwen we hoge dijken. Het kleien laat ons juist leven Laat ons dat nooit vergeten. Stefke |
Ook al zo mooi...ga zo door!! Vinnut leuk dat je weer eens iets schrijft want ik zie er zo weinig van!
|
Maar ook de val die je maakte werd onderbroken door de liefde.
Het is iets wat je niet in de hand hebt en ook nooit zult hebben. Op de meest onverwachte momenten duiken ze op.... De mensen die om je geven en je willen helpen. Allemaal lopen we onze benen voorbij De drukte de haast waar gaat het naar toe? hoezo ff rust nemen en tot mezelf komen het is al te laat ik ben al zo moe. Juist die enen treurwilg deed het me beseffen een treurwilg dat is wat bij mij past. Ik sta stevig in de grond, maar mijn takken zijn niet sterk schilder het maar in je hoofd zonder de kwast. Een boom dat is pas leven niet denken aan al het leed en pijn. Iedere dag het zelfde doen zuurstof maken en toch blijven leven. Het er gewoon zijn. Wie denkt er nou aan die ene boom niemand eigenlijk, maar toch iedereen. juist die ene boom die is er meer als die hele mooie steen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |