![]() |
Promovatie ;)
Hey allemaal!
Ik ben nu dus een lid van Scholieren.com. Maar kan ook ook promoveren, bijvoorbeeld naar erelid of beheerder? Of is dat niet mogelijk? Ik vraag dit uit nieuwsgierigheid, niet dat ik nou PERSE zou willen promoveren en ff het machotje uithangen. Ik hoop dat jullie antwoordt hebben 'x |
Dat kan, maar je wordt gekozen. Of je kan er naar vragen. Dan kan je forumbaas worden.
|
Je hebt 8 posts.
|
Citaat:
|
Oké, dus als ik het een beetje goed begrijp: Ik kan promoveren als ik vaak online ben & veel dingen post, dan kan ik promoveren?
|
Citaat:
|
Als je forumbaas wil worden, moet je wachten tot er ergens een forumbaas weggaat en ze een vervanger zoeken. Dan kun je je motivatie sturen waarom jij op dat deelforum forumbaas zou willen worden. Ze kiezen daarbij voor mensen die regelmatig aanwezig zijn, nuttige posts doen en duidelijk affiniteit met dat deelforum hebben. Daarbij moet je in principe minimaal 15 zijn en zijn het bijna altijd mensen die minstens een jaar lid zijn.
|
We praten hier niet in termen van 'promovatie'.
Ik vind het maar een raar topic. Je hebt 8 posts, mens. |
Wat Sarah zegt ja. :Y
|
Je hebt bovendien Oezems avatar.
|
Citaat:
Sorry :| Ik ben nog niet zo lang lid, dus ik vraag ook maar wat. In welke termen praten jullie dan wel, als ik vragen mag En Sarah, bedankt! |
Het is geen promovatie, het is überhaupt niets. Je bent dan gewoon FB geworden.
|
Okee, dus het is dus eigenlijk gewoon, puur de eer? :D
|
Nou nee, want het is wel de bedoeling dat je dan mee denkt over het beleid en ervoor zorgt dat topics gesloten / verwijderd worden en dat soort dingen. Op je eigen subforum ten minste.
|
Forumbaas is gewoon onze term voor moderator. Verder kennen we geen ere-statussen zoals sommige andere fora dit wel hebben (bijvoorbeeld als je een bepaald aantal posts of een gemiddeld aantal post per dag hebt).
|
I see PROMOTIONS!
|
Citaat:
|
Op het expreszoforum hebben ze dat sterretjes naast hun naam en word je op een gegeven moment superhomo/superlesbo. Of forummoeder.
|
Citaat:
|
Promovatie :D
|
Gewoon flink veel posten en schijnheilig doen. Gezien de trend ben je dan in no time FB.
|
Citaat:
|
Ja, en op 1 april ook. Maar in principe krijg je alleen maar een titel als je voor s.com 'werkt'.
|
Citaat:
|
Nou, de vraag is beantwoord, dus ik gooi er een slotje op, voordat het hele topic ontspoort ;)
Miezjuhh, als je nog vragen hebt, kun je mij (of elke andere forumbaas) een PM sturen of een topic aanmaken op Meldpunt & Mededelingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |