![]() |
stijve van plassen?
ey,
ik hoor vaak dat je niet kan plassen als je een stijve hebt. maar ik heb wel is als ik ga plassen of aan het plassen ben dat ik een stijve krijg. is dit normaal? alvast bedankt! |
Niks raars aan, geen zorgen.
|
oke ty, wilde het ff weten omdat iedereen steeds zegt dat je niet kan plassen als je een stijve hebt...
maar ik denk dat ze daarmee meer bedoelen als je aan et rukken bent? |
Iedereen kan gewoon plassen dan hoor, maakt t alleen wat lastiger
|
Als je een stijve hebt kun je het beste gaan zitten bij het plassen, dan hoef je hem niet zo ver naar beneden te knakken om te mikken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij kan et wel :)
|
Citaat:
|
Ja, gewoon verder naar achter zitten :p altijd beter dan de muur achter de wc onderzeiken.
|
Gaat m bij mij echt niet worden, maar bij tt wel blijkbaar dus dat scheelt ;x
|
Das niet abnormaal. Maar het is wel zo dat je niet kan plassen als je bijna klaarkomt, er zit een klepje onder in je piemel dat er voor zorgt dat er OF sperma OF urine door de plasbuis kan.:y
|
Aanhakend op de post van bloodyb: er is niet zo zeer een klepje dat voorkomt dat je zaad je blaas in gaat ipv naar buiten tijdens een orgasme, maar je prostaat zwelt op als je opgewonden raakt, waardoor de plasbuis wordt afgesloten. Dit maakt plassen met een stijve dus ook wat lastiger (maar niet onmogelijk) Dit fenomeen is ook waarom oude mannen vaak plasklachten hebben want de prostaat vergroot vaak bij het ouder worden waardoor het plassen wordt bemoeilijkt.
|
oh aha... kan het zijn dat als je een stijve hebt en je zit dat je die prostaat dan kan voelen onder je penis?
|
Nee, de prostaat kan je niet voelen aan de buitenkant. Je prostaat kan je alleen voelen als je een vinger in je anus stopt en richting je navel voelt, en het is een glad elastisch ding dat qua formaat en opbouw lijkt op een walnoot.
|
oke bedankt voor de informatie!
|
Hoe te plassen met een erectie?
Als je aan het plassen bent en je krijgt een erectie spuit de plas er heel hard uit maar wat kan je daar tegen doen? Naar beneden drukken is vaak pijnlijk en als ik geil ben en ik heb een stijve houdt die meestal nog even aan...
|
Ik heb even de topics samengevoegd want 1 topic over over plassen en een erectie lijkt me wel voldoende
Nu nog een antwoord op je vraag Alex en daarvoor quote ik eerst mezelf een beetje: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |