![]() |
Veilig vrijen
Hoe zijn jullie zelf qua condoomgebruik?
Geen enkele (10) partner van mij (hetzij pijpen of all the way) heeft vooraf gevraagd van goh wil je met of zonder condoom. zelf heb ik alleen mijn eerste keren seks condooms gebruikt en verder alleen gevraagd of ze aan de pil of spiraal waren. Meeste dames die ik dan spreek zijn vooraf altijd van ja doe het vaak wel veilig etc, maar als het eenmaal gebeurt, dan wordt er niks gevraagd. Nou waren bijna alle partners van mij vaste vriendinnen, of in ieder geval vaste scharrel. En dat verspreid over de afgelopen 10 jaar. Hoe zijn jullie zelf daarin met oraal of het hele pakket? |
Van het hele pakket kan ik nog niet meespreken, maar oraal doe ik het zonder condoom bij hem.
Om hem meer te laten genieten. |
Ik pijp jongens zonder condoom, een condoom smaakt niet zo lekker en voor de jongens is het wat gevoeliger zonder. Nu weet ik niet helemaal zeker wat de gevaren qua SOA's daarvan zijn.
Maar verder vrij ik veilig, ben niet aan de pil dus alleen met condoom. |
Citaat:
|
Ik doe alles veilig tot we ons hebben laten testen. Ik heb een mirena maar altijd dubbel op. Tenzij het een vaste (seks)relatie is.
|
Oraal altijd zonder, maar 't is voor ons allebei ook de eerste. Seks altijd met condoom, omdat zij nog niet aan de pil is. Even trouwens ook een vraag omgekeerd. Maar heeft 1 van de jongens ooit een beflapje gebruikt? Want door te beffen krijg je natuurlijk ook SOA's... Sorry als het een beetje off-topic gaat.
|
Ik pijp/bef zonder condoom, wat een beetje dom is, maar ik heb het eens gedaan bij iemand die het echt met iedereen deed en dat was goor. Je zuigt dat hele ding naar binnen en de smaak, bah. Ik weet dat er condooms met smaakjes zijn, maar die heb ik niet standaard liggen en naar mijn idee is dat ook gewoon rubbersmaak met een vleugje <smaak>.
Neuken doe ik wel met condoom, altijd, en ik ben ook aan de pil. |
Citaat:
|
Altijd zonder. Maar ik ben ook meer van de vaste relaties.
|
Ik heb 3 jaar een relatie met mijn vriend, ben aan de pil maar ik voel me niet altijd 100% veilig als hij in me klaarkomt. Daarom gebeurt dat niet vaak. We vrijen wel vaak zonder condoom, maar dan komt hij niet in mij klaar.
|
In een vaste relatie altijd zonder condoom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metmijn eerste vriendje deed ik alles met condoom en er is geen orale seks geweest. Mijn tweede vriendje heeft een soatest laten doen, daarna hadden we zowel orale seks als gewone seks zonder condoom. De eerste drie weken hebben we dus met condoom seks gehad, en tusssendoor nog een paar keer een tijd, omdat ik aan de pil was en antibiotica gebruikte enomdat ik in die relatie een spiraaltje heb laten zetten en we dat de eerste week nog wat eng vonden. In mijn huidige relatie hebben we vanaf moment een (orale) seks zonder condoom. Hij heeft een soatest laten doen net voordat het iets werd. Ik heb een spiraaltje en doe eens in de drie maanden (ongeveer) een zwangerschapstest. Binnenkort ergens laat ikmijn spiraaltje verwijderen en wil ik een tijdje zonder, dus dan moeten we wel weer condooms gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Opvallend dat veel mensen oraal zonder bescherming doen. Een SOA is dan net zo goed over te dragen. Ik zou de orale fase even overslaan en je samen laten testen. En als het een eenmalige keer seks is, gewoon géén orale seks.
|
Ik word niet vrolijk van geen orale seks geven, dus dat doe ik meestal wel gewoon.
Neuken wel met condoom, tenzij diegene zich heeft laten testen en weet dat t kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een vaste relatie en doe het zonder condoom. We weten allebei dat we niks hebben en ik gebruik de nuvaring om niet zwanger te raken (en binnenkort een spiraal, maargoed).
Moet wel eerlijk toegeven dat ik vroeger niet altijd even netjes was met condooms nadat ik aan de pil ben gegaan, maar daarvoor zijn gelukkig soa testen voor uitgevonden. (niet dat ik dat iedere week liet doen hoor, voor dat ik het halve forum op mn dak krijg :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jep, maar ik ga ervan uit dat de kans dat ik zwanger word als ik aan de pil ben, én als hij niet in mij klaarkomt, errug klein is:)
Ik vraag me altijd af of zo'n stom pilletje kan werken tegen zwangerschap. Bij een condoom zie je dat het werkt, dus:P Maar thats just in my head:P |
Er moeten maar eens pillen komen voor mannen :D
|
Gepijpt worden zonder, neuken met.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik dat zou kunnen, maar het is wel zo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een vaste relatie, nog geen seks maar we gaan wel een condoom gebruiken.
Ik ben ook aan de pil, hij is mijn eerste. Ik zijn tweede en hij weet zeker dat ie geen soa heeft. Hij wil het zelf ook zo veilig mogelijk, dusja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al 19 maanden een relatie met mijn vriendin, ik gebruik elke keer een condoom.
Dit puur ter preventie van een zwangerschap. Ik geloof niet in de pil, I don't care wat de rest er van vindt. Hij werkt voor 99,8 procent ofzo, not enough for me. Dus, gewoon lekker condoom en anders maar niet, her loss. (: |
Citaat:
Je kunt natuurlijk ook aan haar vragen of ze niet het spiraal wil nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ging mij overigens niet om het feit dát hij altijd met condoom seks wil hebben, maar om dat laatste stukje. "Her loss (:" Het klinkt alsof hij vindt dat ze blij moet zijn dat 'ie überhaupt z'n lul in haar wil steken. :p |
Niet zozeer over dit onderwerp, maar wel over andere seksgerelateerde onderwerpen.
Als die jongen per se met condoom wil seksen is dat zijn goed recht (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen tijdens eerste 3 keer seks een condoom gebruikt, maar het zijn echt de meest onhandige dingen ever.
Ben gewoon aan de pil, dus toen besloten om voortaan gewoon zonder condoom te doen. Behalve als ik ziek ben geweest (overgeven, diarree, antibiotica), dan gewoon met condoom omdat de pil natuurlijk niet meer betrouwbaar is, of hij nu wil of niet, dan gaat tie er niet in zonder condoom :) Pijpen altijd zonder, beffen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Altijd met condoom want bitches willen mijn kindjes. Tenzij vaste relatie maar nooit vaste relatie en soms uitzonderingen voor meisjes die ik vertrouw. Vaak trouwens ook gewoon geen seks want condooms zijn de bron van al het kwaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |