![]() |
Telesaaipping #1662
Little Phoebe 57
Quintiano 52 fizzle-fluffy 37 Apate 35 Trimm Trabb 33 Stefenootje 31 Noedelhap 29 Martiño 27 Sarah 24 Uomi 24 Klaverhap 24 Turk February 15 Strobe! 14 Lusi 13 Zeppelin 12 Chick Rock 9 Chicka Little 9 Etmakas 8 Quis 3.0 7 Mr Soija 7 Em. 7 Miekje* 4 Qandy. 4 Lorelei 4 Absinthe 3 Schrödinger 3 Cherry Springs 2 Qimm 2 Paranoide 1 Panopticon 1 Andijvie 1 Macrador 1 Daboman 1 |
CR: Ah :p
|
IK BEN AANGENOMEN! *o*
Ze zei dat ze deze week ging bellen ivm nog andere kandidaten, maar ze belde net al of ik zaterdag met mijn ID enzo langs kom! Wooooooooooeeeeehhhh! *o* |
He wat goed LP! :cool: (y) kan me voorstellen dat het een hele opluchting voor je is. Voor hoeveel uren per week?
|
Citaat:
|
Goeie titel! en feli, LP!
|
Oke. Volgende gesprek. Op naar de stagebegeleider. Ciao!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Gefeliciteerd LP.
Jongens, ik krijg het niet voor elkaar om mezelf te motiveren om te lezen en schrijven voor de scriptie. Help! :o |
Citaat:
bij wat?? :o |
Sjeuzes, ik ging net bijna tegen de vlakte bij die docent -o--o-
|
Sommige mensen zijn kut :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
net was het balkje met forum weg :confused:
|
Citaat:
|
jou schuld?
|
Citaat:
|
Citaat:
:p tis beetje mijn schuld |
nee tita tovenaar. :P
ik wil bij de blokker soliciteren. maar ik zal wel te jong zijn. :( of ik ga eerst voor stage, dan mag het wel en daarna voor bijbaantje. :cool: |
Citaat:
Gewoon proberen Chicka(y) |
Nog maar één examen te gaan *O* En gefeliciteerd Phoebe!
|
(y)
ik durf geen examen te doen volgend jaar. al die strengere regels. :n |
omg schwessi gefeliciteerd :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtffff volgens de maattabel van Zalando heb ik zo ongeveer maat XL :'( what happened, ik was altijd ergens tussen S en M :|
|
Nou ja, vooruit. Ik heb vaker M dan S. En laatst heb ik een korte broek gekocht van maat 42. Ik had eigenlijk altijd de illusie dat ik niet snel aankom, blijkbaar had ik dat verkeerd bedacht.
|
Hoe meet je je rugbreedte? Of anders, hoe meet je de rugbreedte van een jas?
|
oelieoelieboelieboelie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Maar ik hou zo van kleurplaten en roze sleutelhangers Q :'(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ga je bij fromhairen in de stad werken?
|
Citaat:
|
oh ik wist niet dat er daar ook eentje zat. waar zit ie dan?
|
en omg nick in gtst :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga toch maar niets bestellen :o |
Citaat:
|
Hallo forumsmatjes, ik ben net thuis en kom alleen even gedag zeggen, want ik moet om 4 uur alweer op. :'(
Ik wil wel even mededelen dat ik deze zomer gespot kan worden in een walchelijke palmbomen-print slettenjurk. (y) |
Citaat:
'walchelijke' palmbomenprint slettenjurk (y) |
Ja, moet om 6 uur beginnen en ik moet nog douchen, ontbijten en naar le station fietsen.
Niet leuk. Ik heb steeds vaker open-shifts, maar nog niet vaak genoeg om eraan te wennen. muuuh. En ben vandaag bij de primark geweest met een vriendin. Ik heb maar 4 dingetjes ofzo, en zij heeft 2 tassen vol gescoord. Dat lukt haar anders ook nooit, dus ze is helemaal fan. We hebben er ook iets van 2 uur rondgelopen. :D:facepalm: En naast de slettenjurk heb ik ook een kort hoerenbroekje gekocht. (y) En thuis lag een pakketje met m'n nieuwe zwarte, lage allstars van 35 euro (incl. 10,- verzendkosten) op me te wachten. Goeie dealio's deze week! |
En als je denkt dat je rond dit tijdstip nog wat wárms te eten kunt krijgen in dit pleurisgat, nou, dan kom je van een behoorlijk koude kermis thuis. For fuck's sake. Wat dan wel weer opmerkelijk was en het leed dat je dorp doorfietsen heet verzachtte: een negert (:eek:) die de weg naar het zwembad moest weten. Want hij was al te laat en er waren 'klanten' aan het wachten op 'm. Rrrrright, mijnheer de zwarte nachtapotheker :D(Y)
|
Heehee, niet zo van die vooroordelen! :nono:
Mss ging hij zichzelf wel prostitueren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |