![]() |
Gewicht..
Ik heb het gevoel dat ik veel te weinig weeg ..
Ik ben een jongen van 16 en ben ongeveer 1 meter 86. Ik weeg 65.. Alhoewel de ene soms 69 aangeeft en de ander 63 endan weer 65,5 of so .. Maar ik ben geen echte eter alhoewel ik denk ik veel vet in me heb omdat ik ook geen gezonde eter ben. Ik snoep veel, etc. Is het iets om me zorgen over te maken of komt het vanzelf? En anders misschien tips zodat ik op een gezonde manier toch wat meer gewicht kan krijgen? |
Het zit wel aan de lichte kant, maar waarschijnlijk niet iets om je druk om te maken. Het lijkt me sterk dat je veel vet hebt, dat kun je toch wel zien?
Misschien is het een idee om een aantal keer per week aan krachttraining te doen. Zo neemt je gewicht op een gezonde manier toe. Je kunt ook proberen om meer te gaan eten (maar dan dus wel gezond eten :p). Of een combinatie van die twee, dat is nog beter. Vervang je tussendoortjes voor bruine boterhammen. |
Ja je kunt ook veel vet hebben zonder dat je dik bent maar dan weeg je geloof ik wel veel dus lijkt me sterk. Oke zal t proberen van de boterhammen. En wat voor krachttraining precies? Fitness ofgewoon dingen thuis ?
|
Citaat:
|
Hiervoor hebben we het Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |