![]() |
Tijdreistopic
Je gaat een tijdreis maken, naar minimaal vijftig jaar geleden. Je mag niet meer terug. Welke periode kies je, en welke drie boeken neem je mee?
|
Voordat ik iets verzin, mag je invloed uitoefenen op de tijdlijn of word je geacht de tijdlijn te volgen en te conformeren aan de realiteit zoals die op dat moment is?
|
Je mag invloed uitoefenen, daarom mag je ook die boeken meenemen.
|
Als je een topic opent moet het niet te ingewikkeld zijn en niet teveel nadenken vereisen, anders wordt het meestal niks.
Mensen houden vooral van hun mening geven en van ervaringen delen. Als ze er daadwerkelijk moeite voor moeten doen en het vraagt iets van hun fantasie dan hoeft het meestal niet meer. |
Middeleeuwen ergens. Vrije natuur, geen pussy-wetten en gewoon lekker onthoofden als je het er niet mee eens bent.
|
Ik wil personen mee, geen boeken. :( Maar als het dan toch moet, dan wil ik naar de tijd van vlak voor Columbus uitvaart en dan neem ik de grote Bosatlas mee. Dan verklaren ze me allemaal voor gek tot hij met aardappels terugkomt en dan zeg ik HA HA ZIE JE WEL
|
Ik ga ongeveer 50 jaar terug, naar de VS. En dan neem ik allemaal natuurkundeboeken mee, en dan Nobelprijzen scoren bij de vleet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |