![]() |
meiden kijken
hey
soms als ik op straat loop en zie lekkere meid dan kijk in meteen naar tieten en krijg een beetje een stijve is dit normaal op je twaalfde?:confused: |
Ik denk het.
|
't Zou gekker zijn wanneer je er niets aan zou vinden!
Zolang je je maar respectvol gedraagt en niet gaat staren.... ;-) |
Hangt er vanaf.
|
Volgens mij wel hoor, wees maar blij dat ie werkt hahaha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het niet normaal zou zijn, wat zou je dan doen?
|
i dont know
|
Heel normaal hoor :)
|
oke fijn
|
Gewoon normaal, hou wel op na een tijdje
|
hoe bedoel je ophouden na een tijdje?
|
Niet te lang naar de borsten van een meisje staren. Dat is nogal onbeleefd. dat bedoelt anoniemx
|
Tja, maar oké je hebt gelijk, te lang staren is niet netjes maar hoe lang staren is te lang, 5 tellen is dat te lang genoeg?. of misschien toch wat korter. Maar helemaal niet kijken, dat wordt heel moeilijk. Maar ik snap het wel hoor.:y
|
Ik merk wel dat ik tegenwoordig minder kijk. Mijn interesse is een beetje verplaatst, zou ik zeggen. :D
|
Als je gwn op meiden valt en je krijgt stijfe van het staren is dat heel normaal
Maar ik zou idd niet te lang staren !! |
Ik persoonlijk heb dat niet, maar dat komt omdat ik niet zo met meiden bezig ben.
Ik heb liever een leuke jongen ... Maar ieder z'n voorkeur |
Is heel normaal;)
|
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken om het feit of het normaal is of niet, als jij jezelf er goed bij voelt, is het toch niet erg? :)
|
Gewoon leren uit je ooghoeken te kijken, dan kan je ernaar staren terwijl je ogen op de ogen van het meisje gericht blijven.
|
Citaat:
On topic: is normaal hoor dat je opgewonden raakt van de dames, niks ergs aan. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, veel meiden waarderen heus wel wanneer ze je zien kijken. Ze spenderen niet voor niets zoveel tijd voor de spiegel en de kledingkast! hahahaha...
Ik check 'the complete package' en zoek gewoon oogcontact. Flirten is fun! (en nog een stijve gratis ook hihihih....) |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ItsAMe
ben je nu trots..? Trouwens, welkom bij de club dan |
Viezerik :)
Als je maar niet te lang kijkt! |
Bwahahaha, dit moet niet 'meiden kijken' heten, maar 'hoe moet ik met mn pubes omgaan.'
OT @TS: Ja, dit is normaal, je gaat een onzekere periode in, dus je zal nog wel meer vragen krijgen! Nooit slecht om ze te stellen, maar zoals idd al eerder gezegd, niet te lang staren, dat is onbeleefd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds nu. Goed lezen!
|
Wat Grimm zegt, dan erbij, nu ik heb gezegd wat ik ermee bedoel, snapt iedereen het, dus a.u.b. niet meer zeuren. :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |