Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1860711)

Spencer 03-06-2012 19:59

Wat vinden meisjes een must/afknapper bij jongens?

Al eerder het topic "Wat vinden jongens een must/afknapper bij meisjes" ( http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858329) gezien, en ben benieuwd hoe het de andersom is:)

Dus;

wat is een must bij jongens?
waar val je op?
wat is een afknapper?

Denise_kaas 04-06-2012 08:31

Must: eerlijk, betrouwbaar, mijn humor, lief
Val op: bovenstaande en qua uiterlijk een beetje vol en schattig. De types waar ik op val passen altijd wel in de categorie vrienden.
Afknapper: roken, drugs, vaak aan de zuip, afspraken niet na komen, slechte adem/ onverzorgd, dan heb ik de ergste dingen wel gehad denk ik. En dan het tegenovergestelde van mijn musts.

Volk 04-06-2012 11:30

Must: Penis, eerlijkheid, betrouwbaarheid, lief, zijn eigen weg gaan, speelsheid, interesse tonen in mijn dingen.
Ik val op: combinatie bovenstaande
afknapper: Zich steeds aan mij aanpassen, sixpack, ongezond overgewicht, zuurpruimigheid, bang zijn voor vrouwen, onzekerheid.

Reverend 04-06-2012 11:40

Ah interessant. Dit topic wordt ongetwijfeld een stortvloed aan onredelijke vrouwen-retoriek. (Y)

Citaat:

interesse tonen in mijn dingen.
Daar heb je het gedonder al.

Volk 04-06-2012 11:51

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32582452)
Ah interessant. Dit topic wordt ongetwijfeld een stortvloed aan onredelijke vrouwen-retoriek. (Y)

Oh? Ik verwacht niet meer dan een "oh wat leuk" en onthouden wat ik graag doe. Ik zie niet in wat dat voor gedonder moet brengen.

Lomyrne 04-06-2012 13:54

Wat is een must bij jongens?
Masculiniteit, zelvertrouwen, intelligentie, ambities, zelfreflectie
Waar val je op?
Grote mannen, niet te dun, zelfverzekerd en mannen die leiding durven te nemen
Wat is een afknapper?/
Oppervlakkigheid, jaloerse mannen en UGGS

snowmanX 04-06-2012 18:00

Dragen mannen uggs dan

Spencer 04-06-2012 18:04

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32582452)

Hmm, ik vind tot nu toe alle musts/afknappers wel redelijk, en dat 'interesse tonen' kan ik me ook wel bij inleven..

Alleen begrijp ik niet, Volk, dat een sixpack een afknapper is:p ik weet dat sommige vrouwen té gespierd niks vinden, maar 'n beetje gespierd is best toch?

Lomyrne 04-06-2012 18:44

Citaat:

snowmanX schreef: (Bericht 32583179)
Dragen mannen uggs dan

Jazeker dragen sommige mannen UGGS, drama!

En natuurlijk is een sixpack geen afknapper, zolang het niet een of andere bodybuilder is die de hele dag door bezig is met wat hij eet!

Volk 04-06-2012 19:10

Ik vind een sixpack gewoon niks. Misschien is afknappen sterk uitgedrukt, maar ik heb liever, en kijk liever naar een vent zonder.

AzN 04-06-2012 19:41

Verstand, eerlijkheid, humor

waar val je op?
Lachkuiltjes <3

wat is een afknapper?
Zweetlucht, smerige woning/kamer (rondslingerende vuile borden/wasgoed, vlekken op beddengoed/bankstel/vloer, e.d.), geen eigen mening hebben/alles maar prima vinden, grootheidswaanzin

Denise_kaas 04-06-2012 20:21

Citaat:

Spencer schreef: (Bericht 32583188)
Alleen begrijp ik niet, Volk, dat een sixpack een afknapper is:p ik weet dat sommige vrouwen té gespierd niks vinden, maar 'n beetje gespierd is best toch?

Oh ik vind dat ook helemaal niks hoor, heb m niet genoemd omdat ik er niet volledig op zal afknappen, maar liever niet :bloos:

Spencer 04-06-2012 20:26

Citaat:

Denise_kaas schreef: (Bericht 32583627)
Oh ik vind dat ook helemaal niks hoor, heb m niet genoemd omdat ik er niet volledig op zal afknappen, maar liever niet :bloos:

hmm, da's iets wat ik niet had verwacht... ik dacht dat de meeste meiden beetje spieren en sixpack wel leuk vonden

Denise_kaas 04-06-2012 20:36

Citaat:

Spencer schreef: (Bericht 32583651)
hmm, da's iets wat ik niet had verwacht... ik dacht dat de meeste meiden beetje spieren en sixpack wel leuk vonden

Volk en ik zijn niet de meeste meiden hè;) Dit is enkel onze mening. En er zijn heel veel vrouwen die het geweldig vinden en ook heel veel die er niets van moeten.

-Mara- 04-06-2012 22:51

Must: humor, ambitie(s), lief,
val ik op: bruin/donkerblond haar (en blauwe ogen) en sproeten zijn ook leuk, maar hoeft niet.
afknapper; van dat haar dat alleen aan de zijkanten kort is geschoren, te gespierd, egoistisch, opeens heel anders doen als anderen erbij zijn, en lang okselhaar. Blegh.

Vowel 05-06-2012 04:31

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32583389)
Ik vind een sixpack gewoon niks. Misschien is afknappen sterk uitgedrukt, maar ik heb liever, en kijk liever naar een vent zonder.

Eens.

Verder. Eh..

Musts: Intelligentie, betrouwbaarheid, humor, alles niet zo serieus nemen. Er zijn heel veel dingen, maar die vallen hier wel onder, denk ik.

Afknappers: Tegenovergestelde van musts. Oh en domheid in alle vormen. Uiterlijk boeit me niet zo, maar een man liever niet kleiner dan ik (al is dat vrij lastig, want ik ben maar 1.62), niet (ontzettend) gespierd en niet blond. Macho doen, ontzettend materialistisch zijn. En natuurlijk de voor de hand liggende dingen (met betrekking tot hygiëne en zo).

bierkoning 05-06-2012 08:05

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32582472)
Oh? Ik verwacht niet meer dan een "oh wat leuk" en onthouden wat ik graag doe. Ik zie niet in wat dat voor gedonder moet brengen.

Is toch ook een beetje normaal, als je elkaar in de avond weer ziet om te vragen hoe dat gesprek, of die toets, of wat je bezigheid ook was die dag verlopen was :P?

Vowel 05-06-2012 10:52

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32584491)
Is toch ook een beetje normaal, als je elkaar in de avond weer ziet om te vragen hoe dat gesprek, of die toets, of wat je bezigheid ook was die dag verlopen was :P?

Dat is ook normaal, maar Reverend zit gewoon te stangen. :P

bierkoning 05-06-2012 11:09

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32584647)
Dat is ook normaal, maar Reverend zit gewoon te stangen. :P

dat doet ie anders nooit ;)

ItsJustMe 05-06-2012 20:47

Must:
- Langer dan ik, en lang haar (maar ook weer niet schouder-lengte)
- Hij moet ook veel aan het mileu doen, net als ik!! ;3
- HERSENEN!!! Ik kan echt niet tegen domme opmerkingen! ;O

Waar val ik op:
- Normale jongens, een beetje meer naar de "nerdy"-kant.

Afknapper:
- De allergrootste afknapper vind ik roken.
- Daarna jongens die er TE verzorgd uit zien.
- Ook vind ik als je 14 of 15 bent, geen sixpack moet hebben, dat is raar.. :S

Charity's 05-06-2012 21:29

Must
-behoorlijk stel goedwerkende hersenen
- hij moet wel echt mannelijk zijn
-vrolijk maar niet al te happy

Waar val ik op:
- stoere types (geen petjes-jongens)
- hele lieve jongens ( anderen graag helpen, geen lullige opmerkingen maken over anderen
-een vrolijk type. Maar niet een overactief persoon

afknapper
- lang haar dat op/over je schouder valt
- arrogante jongens
- zweetlucht
- heel klef

DaichiDechu 05-06-2012 22:46

wat is een must bij jongens? dattie lang is, een normaal hoofd heeft, en dat hij lief is, maar niet zo lief dat het nep lijkt :3
waar val je op? tsjah lange jongens die goed voor zichzelf zorgen maar niet te goed, het moet allemaal met mate :D
wat is een afknapper? kleine jongens.. en jongens die niet goed voor zichzelf zorgen of slechte hygiene ;o
of gewoon jongens die assholes zijn..

Spencer 06-06-2012 08:09

Citaat:

DaichiDechu schreef: (Bericht 32586442)
wat is een must bij jongens? dattie lang is, een normaal hoofd heeft, en dat hij lief is, maar niet zo lief dat het nep lijkt :3
waar val je op? tsjah lange jongens die goed voor zichzelf zorgen maar niet te goed, het moet allemaal met mate :D
wat is een afknapper? kleine jongens.. en jongens die niet goed voor zichzelf zorgen of slechte hygiene ;o
of gewoon jongens die assholes zijn..

de combinatie lang - normaal hoofd is lastig te vinden... hoe langer je bent, hoe meer je tegen allerlei lampen etc aanstoot met je hoofd en des te misvormd wordt het hoofd :p jk, maar ok dan(y)

DaichiDechu 06-06-2012 23:08

Citaat:

Spencer schreef: (Bericht 32586656)
de combinatie lang - normaal hoofd is lastig te vinden... hoe langer je bent, hoe meer je tegen allerlei lampen etc aanstoot met je hoofd en des te misvormd wordt het hoofd :p jk, maar ok dan(y)

lol xD
maarja wat noem je lang he.. 2 meter vind ik wel te lang eigenlijk :3
ik vind 1.80 al goed ;o
alsie maar zoieso langer dan mij is.. x)

Volk 07-06-2012 08:52

Citaat:

Spencer schreef: (Bericht 32586656)

Want in tegenstelling tot normale mensen hebben lange mensen geen ogen (y)

Spencer 07-06-2012 09:11

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32588753)
Want in tegenstelling tot normale mensen hebben lange mensen geen ogen (y)

Het was 'n overdreven geintje, maar ja - het gebeurt wel vaker... als je steeds naar beneden moet kijken voor de mensen, dan heb je soms niet door dat er een lamp boven je hangt waar je dan met je kop tegenaan knalt:) Ik spreek uit ervaring - ik ben 2 meter, en ik heb ondertussen een hekel gekregen aan de lamp in het huis van mijn oma... slechte herinneringen...

Volk 07-06-2012 09:40

Citaat:

Spencer schreef: (Bericht 32588778)
Het was 'n overdreven geintje, maar ja - het gebeurt wel vaker... als je steeds naar beneden moet kijken voor de mensen, dan heb je soms niet door dat er een lamp boven je hangt waar je dan met je kop tegenaan knalt:) Ik spreek uit ervaring - ik ben 2 meter, en ik heb ondertussen een hekel gekregen aan de lamp in het huis van mijn oma... slechte herinneringen...

Mijne was ook maar een grapje hoor. Mijn vriend (ook 2 meter) heeft het net andersom, die loopt dingen (mij) omver omdat hij altijd recht voor zich uit kijkt :P Veel blauwe plekken op z'n knieën, maar zijn hoofd is intact:D

eavdn 02-07-2012 00:17

must : dikke lippen, dikke benen, dikke armen

afknapper : celullitus, en verkeerde tong motoriek haha, manne tiete

Dutchess 04-07-2012 12:53

must; Eerlijk, sociaal, gevoel voor humor, intelligent, zelfvertrouwen, mannelijk, zelfstandig

val op; Niet te lange jongemannen met afgetraind lichaam. Een sixpack is voor mij wel een pre, sprekende ogen, een hoekige kaaklijn en een kort kapsel.

afknappers; Jongens die nooit serieus kunnen zijn, jongens die over zich heen laten lopen of het altijd met je eens zijn, (te) gebleekte tanden, roken, mamma's kindjes, onverantwoordelijk zijn tegenover gezondheid, lang haar.
Jongemannen die dikke tieten prefereren, want dan moet je niet bij mij zijn. ;) Of nog erger, jongemannen die dikke tieten prefereren maar wel 'genoegen met me willen nemen' omdat ik verder zo leuk ben(n)

Reverend 04-07-2012 13:04

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 32635969)
must; Eerlijk

Dat zeggen vrouwen altijd wel maar meestal als we het dan zijn is het ook weer niet goed :(

Dutchess 04-07-2012 13:15

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32635979)
Dat zeggen vrouwen altijd wel maar meestal als we het dan zijn is het ook weer niet goed :(

Ben in eerste instantie niet blij als ik op mijn fouten word gewezen of iets dergelijks, maar heb dat liever dan een ongelukkig vriendje. Zeker als ik er iets aan kan veranderen.

En eerlijk is niet bot:nono:

Reverend 04-07-2012 13:45

Veel vriendjes zijn hartstikke gelukkig met niet eerlijk te hoeven zijn hoor ;)

Voor de rest hadden we zomaar kunnen afspreken! Op dat verantwoordelijk met gezondheid omgaan na dan. En het af en toe roken. En een sixpack. En shit serieus nemen.

xMuppet 04-07-2012 17:00

wat is een must bij jongens?sixpack, langer dan ik, sociaal, gevoel voor humor, een goed stel hersens,
waar val je op? blauwe ogen in combinatie met bruin haar/bruine ogen in combinatie met blond haar*, sowieso een getraind lichaam, zorgzaam, niet te lang haar of ook wel kort
wat is een afknapper? zweetlucht, onverzorgd, nooit serieus doen, belachelijk maken bij vrienden, te dik, kleiner dan ik -niet hele erge afknapper maar toch-, jongens die doen alsof vrouwen een ding zijn inplaats van een mens, mannen die vinden dat vrouwen in de keuken horen.

* Niet perse maar wel + punt ^^

GodSaveTheQueen 05-07-2012 16:34

De jongen moet te vertrouwen zijn, eigen mening graag en niet meelopen met de meute, hoog denkniveau hebben, sportief, reislustig en avontuurlijk, goede seks
waar val je op?
Alfa-mannen, blauwe ogen, donker haar, afgetraind
wat is een afknapper?
Een hoog vetpercentage, domme opmerkingen, verwijfd, huisje-boompje-beestje-man

Calense 05-07-2012 22:43

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32636001)
Veel vriendjes zijn hartstikke gelukkig met niet eerlijk te hoeven zijn hoor ;)

Voor de rest hadden we zomaar kunnen afspreken! Op dat verantwoordelijk met gezondheid omgaan na dan. En het af en toe roken. En een sixpack. En shit serieus nemen.

4 uitzonderingen zijn wel veel

Maar must: aardig, gezellig, slim, beetje muzikaal, grappig (geen clown ofzo) en soms eerlijk.

Afknapper: te dik, jongens die te zwak zijn en niet kunnen stoppen met roken en van die "stoere" jongens.

Volk 07-07-2012 16:26

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32635979)

Dan heb je het over meisjes, vrouwen vragen niet naar dingen die ze niet willen horen.

Vowel 07-07-2012 17:54

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32641153)
Dan heb je het over meisjes, vrouwen vragen niet naar dingen die ze niet willen horen.

Nou ja, je krijgt natuurlijk soms wel antwoorden die je eigenlijk niet zou willen, maar dat is nog altijd beter dan leugens.

Volk 07-07-2012 18:30

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32641212)
Nou ja, je krijgt natuurlijk soms wel antwoorden die je eigenlijk niet zou willen, maar dat is nog altijd beter dan leugens.

precies.

Dasherman 08-07-2012 08:58

Citaat:

Calense schreef: (Bericht 32639044)
4 uitzonderingen zijn wel veel

Maar must: aardig, gezellig, slim, beetje muzikaal, grappig (geen clown ofzo) en soms eerlijk.

Afknapper: te dik, jongens die te zwak zijn en niet kunnen stoppen met roken en van die "stoere" jongens.

Alleen soms eerlijk? o.o

Reverend 08-07-2012 12:18

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32641153)

Was het maar zo'n feest.

Lynn15 08-07-2012 12:26

must: grappig (hoeft niet mijn humor te zijn maar ik wil er wel om kunnen lachen), eerlijk.
waar val ik op: heb niet een bepaald type; maar vind een beetje een mannelijk type wel leuker dan wat je soms tegenwoordig ziet rondlopen :o
afknapper: liegen / veel smoesjes hebben, onverzorgd

robbie14 08-07-2012 15:15

dit is voor mannen interresant om te lezen:
ze leren weten wat vrouwen leuk vinden
en
ze weten afknappers.

als je gewoon zorgt dat je de musts hebt en de afknappers niet zullen de vrouwen wel blij zijn tog?

Reverend 08-07-2012 15:40

Citaat:

robbie14 schreef: (Bericht 32642445)
en
ze weten afknappers.

als je gewoon zorgt dat je de musts hebt en de afknappers niet zullen de vrouwen wel blij zijn tog?

Nee, want musts en afknappers zijn subjectief en verschillen dus over het algemeen per vrouw.

DAH 08-07-2012 15:53

Citaat:

en
ze weten afknappers.

Oh, echt waar? Dat was me nog niet opgevallen... Captain Obvious saves the day again!

Sorry voor mijn sarcasme...

timohtie 08-07-2012 16:37

dat is niet sarcasme, dat is 9gag.

Lente 08-07-2012 17:30

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32642508)
Nee, want musts en afknappers zijn subjectief en verschillen dus over het algemeen per vrouw.

Maar er zijn wel dingen die bijna iedereen belangrijk vindt in een relatie of vriendschap (y)

Reverend 08-07-2012 17:46

Citaat:

Lente schreef: (Bericht 32642751)
Maar er zijn wel dingen die bijna iedereen belangrijk vindt in een relatie of vriendschap (y)

Zeker, maar die noem je doorgaans geen 'musts' of 'afknappers'.

Ja, meisjes vinden het niet fijn als een jongen stinkt. Orly ;)

Lente 08-07-2012 17:59

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32642768)
Zeker, maar die noem je doorgaans geen 'musts' of 'afknappers'.

Ja, meisjes vinden het niet fijn als een jongen stinkt. Orly ;)

nouu eerlijk, betrouwbaar en humor worden bijvoorbeeld in dit topic vaak genoemd.

sommige afknappers zijn universeel en misschien heel logisch, maar prima als je na het lezen van dit topic tot de conclusie komt dat iedere dag douchen gewaardeerd wordt ;)

Reverend 08-07-2012 19:14

Tsja, er zijn nou eenmaal weinig vrouwen die op oneerlijke, onbetrouwbare dudes zonder humor vallen lijkt me. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.

Schrödinger 08-07-2012 19:43

Citaat:

en
ze weten afknappers.

Veel vrouwen zullen afknappen op je spelling van het woord "toch", dus dit lijkt me geen goed begin.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.