![]() |
vinger in kont bij vriendin tijdens seks
ik vroeg me af wat jullie meiden er van vinden als een jonge tijdens te seks een vinger in je kont stopt? Ik hoor veel positieve antwoorden tijdens het beffen maar vraag hoe jullie daar tijdens de seks zelf tegenover staan?:)
|
mijn anus is verboden terrein tijdens de seks, maar er zijn vast wel dames die het prettig vinden
|
Ja, ik vind dat heerlijk. Kom veel heftiger klaar dan.
|
denkje dat een meisje het niet zou willen omdat ze het niet lekker vindt of omdat ze het een raar idee vindt?
|
Er zijn veel meiden die er niks van willen weten. Ik tot een jaar geleden ook niet trouwens.
Maar het is natuurlijk ook een beetje taboe! Er zullen omgetwijfeld meiden zijn die het daarom niet willen. |
hoe kwam het dat je het een jaar geleden in eens wel wilde?
|
Ik was een beetje aangeschoten en dus veel meer ontspannen en minder schaamte. Mijn sekspartner vroeg of ik het wilde proberen en heb toen ja gezegd.
|
Ik weet wat er leeft aan bacteriën in het maag/darm kanaal en ik vond het vroeger al vreselijk om er een thermometer in te stoppen.
|
Citaat:
|
Ik denk dat je moet afgaan op wat je partner ervan vindt, niet wat der gemiddelde forumster zegt.;)
|
Doe ik ook wel alleen even kijken wat redenen zijn voor anderen om het toe te laten:) als ze het wil doe ik het ook niet;)
|
Citaat:
|
Ik heb er niets op tegen, maar het is ook geen must of zo.
|
Citaat:
die snap ik niet zo goed want in het begin van de tekst zeg je: Doe ik ook wel alleen.... ik snap het niet zo goed :s:rolleyes: |
met dat doe ik ook wel bedoel ik de tekst van fizzle-fluffy die zegt dat je af moet gaan op wat de persoon er van vindt. en daarnaast wil ik graag de redenen weten van de vrouwen die het wel toelaten;)
|
Citaat:
|
omdat er verschillende redenen kunnen zijn waarom ze het niet zouden willen, bijvoorbeeld omdat ze het een vies idee vinden of het niet lekker vinden of zich er voor schamen etc.;)
|
Citaat:
Jij vroeg om redenen van mensen die het wél "toelaten" en "omdat ze het lekker/fijn/geil vinden" is dan denk ik wel dé reden. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij hoeft het niet maar als iemand dat van mij verlangt of per se wil dan mag het wel een keer.
|
andersom is ook lekker als ze rustig met 1 vinger je prostaat "masseerd" wel glijmiddel gebruiken, bijv tijdens het pijpen je komt dan heel hard klaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gwn doen
|
Tja, als hij graag wil mag hij er wel een vinger in steken hoor. Maar daarna moet hij die gebruikte vinger wel uit mijn buurt houden. Die vinger raakt mij niet meer aan voor hij z'n handen grondig heeft gewassen.
|
mijn kont is een uitgang geen ingang ;)
|
Citaat:
De oplossing is gewoon een condoom om de vinger te gebruiken. Glijdt het ook nog is makkelijker :) |
met een vinger condoom kan lekker zijn heb ik ervaren bij ex-en
|
Bestaan er serieus vingercondooms?
|
ja die bestaan
krijg je bij de apotheek zijn eigelijk bedoeld voor een zetpil in te brengen |
Cool :P
|
is best fijn
iets voor jou? |
Nee, niks voor mij.
|
Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Als het jou het prettig lijkt dan moet je dat doen. Ik zou wel even om 'toestemming' vragen of kijken of ze het wat vindt en goed naar haar lichaamstaal kijken want niet iedereen kan het waarderen.
|
nee ieeeeewllll
|
Citaat:
|
Ik zou het iig niet zomaar doen, *plop* vinger erin... Eerst even om toestemming vragen dus ;)
|
Ja anders zou je het gezellige momentje wel kunnen vergeten, en komt er van seks helemaal niks meer terecht.:p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |