![]() |
Saainnende bosaainische avonturen #1663
Ofzo.
|
Nu denkt iedereen: "whut, spannende Bosnische avonturen? :confused:"
|
Dit schreef ik voordat ik doorhad dat 't de topic-closer zou zijn:
Omg, mensen. Het is weer tijd voor mijn bi-annual celebrity crush obsession. Aangezien ik ALLES al heb gezien, gehoord en gelezen van/met Tim Key is het nu aan de volgende: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4...0o1_r2_500.gif Hij is zo schattig en raar. Ik ga z'n boek kopen, want bij (vrijwel) alles wat hij zegt denk ik 'OMG, IK OOK!'. :'( |
Citaat:
|
Quintiano 60
Little Phoebe 54 Zeppelin 35 Martiño 34 Stefenootje 31 Chicka Little 30 Chick Rock 29 Etmakas 22 Lorelei 20 Klaverhap 19 Trimm Trabb 18 Sarah 17 Miekje* 15 Noedelhap 15 Vowel 14 Uomi 14 Lusi 13 Strobe! 10 fizzle-fluffy 9 Carn 8 Qandy. 8 Absinthe 5 Paranoide 4 deadlock 4 Turk February 4 Mr Soija 3 Korreltjezout 1 Determination 1 Luwte 1 Qimm 1 Negerzoen 1 Commendatore 1 |
Citaat:
|
Even douchen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond de vorige titel eigenlijk leuker :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Check hier mijn mysterieuze majestueuze thingie!
Spoiler
Degene die me kan vertellen wat de fuck het is krijg 'n marrrrrrrs toegestuurd *o* En dan nog dit:
Spoiler
|
Quintiano, dat vind ik niet kunnen. Hier een plaatje om die arme dames weer een beetje tot rust te brengen:
Spoiler
|
Oh oh oh nog een saillant detail over het mysterieuze majestueuze onkruid: VORIG JAAR WAS HET ER NOG NIET. Dus in één jaar tijd is dat ineens zo gekomen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga maar eens een ban aanvragen.
|
Goooooooooooooooooooooooooooooedemiddag :bloos: hoe is het hier?
|
Tof.
|
hoi*O*
goed, ik ga motgen naar belgie. |
Mooi!
Wat ga je in België doen Chicka? |
Citaat:
|
Mijn vader ligt te snurken op de bank :cool::D
|
Citaat:
|
Hmm. Van die zakjes waarin je dingen invriest, die kunnen niet in de magnetron of wel :O?
|
Citaat:
|
Oh, ik vond dat soort dingen altijd makkelijk punten binnen halen (Y). Maar klinkt leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik denk toch dat ik 'm laat staan, deze freak of nature. Benieuwd wat er uit gaat komen. |
Er vloog vandaag echt een MEGAwesp de keuken in terwijl ik daar was. :'( MEGA alsin zeven centimeter lang. En zo ontzettend dik. :mad: Ik weet het franse woord voor dit soort dingen, maar geen idee hoe je het schrijft, dat is een beetje jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe schrijf je het woord 'kabrida'? (Niet als 'kabrida', dus)
|
Citaat:
|
wat noodels vraagt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Vespa crabro a.k.a. de hoornaar?
|
wat raar ik heb 2 dagen achterelkaar om dezelfde tijd een bloedneus van een paar seconden. en die heb ik nooit meer gehad sinds ik 6was.
|
Whehe, geen enkele website houdt zich aan de vandaag ingegane cookiewet, behalve de site die er het meest tegen ageert: Fok. Ze durven wel "forse" kritiek te geven op de wet, maar spelen ondertussen wel het braafste jongetje van de klas. :')
|
Citaat:
|
toeter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |