![]() |
Vaginale *ahum* scheten
Hallo scholieren,
eehm ik heb nogal iets behoorlijks genants als ik sex heb, namelijk wat de titel dus aangeeft :'( en ik vind het zeer irritand en ik schaam me er kapot voor, ik maak me er altijd zorgen om als ik sex ga hebben.. sommigen zeggen van: dan moet je er gewoon om lachen maar ik kan dat echt niet, ik wil gewoon bijna niet verder van schaamte.. alsjeblieft help mij D: is er een manier om er van af te komen? zoieso hoe komt het eigenlijk dat ik dat heb en de meeste andere meiden niet? heb ik een misvormde vagina ofzo..? groetjes lekkerbanaantje :bloos: |
Hij pompt de lucht erin, niets om je voor te schamen dus.
|
Volgens mij bestaat er geen één meisje dat géén vaginale scheten kan hebben. Je krijgt altijd wel een scheeteffect als je lucht ergens langs een kleine opening laat ontsnappen (of dat nu met een ballon is of met je mond in je elleboog of via je anus), en gezien in een vagina nu eenmaal altijd wel ruimte is voor lucht, ben je echt niet de enige die er last van heeft. En er is dus bij mijn weten ook geen manier om eraf te komen, hooguit misschien manieren waarop je minder 'risico' loopt. Maar het advies van 'sommigen' lijkt me het beste: leer erom lachen, doe het desnoods voor de grap expres een keer heel vaak, dan hoef je je er daarna niet meer druk om te maken.
|
Je bent echt niet de enige en het is heel normaal. Je hoeft je er echt niet voor te schamen.
|
Als man zijnde kan ik je geruststellen: ik had er nooit enige moeite mee.
|
Citaat:
|
Vaginale scheten zijn niks om je voor te schamen. Ik denk dat het wel voorkomt bij elke vrouw die seks heeft. Ik lach er gewoon om en dan gaan we weer verder. Verder kan het ook liggen aan het standje. Bij sommige standjes zoals op z'n hondjes wordt er gewoon meer lucht meegeduwd dan bij andere. En zoals oma zegt ook: hij stopt de lucht erin, dus het is zijn schuld ;)
|
haha ok bedankt allemaal ;)
ik zal er om proberen te lachen, en ja ik heb het inderdaad altijd als ik het op zn hondjes doe, maar dan ook echt heel vaak :o |
Citaat:
|
ok ;P
|
Citaat:
|
Is inderdaad echt niet erg. Zeg gewoon, sorry dat was een kutscheet. Hij gaat het echt niet vies vinden, het is inderdaad toch te danken aan hem. Een vriendin van mij kan kutscheten laten zonder seks te hebben gehad, in een bepaalde positie, haha.
|
Citaat:
|
Je moet je er niet druk om maken, het hoort erbij. Ik vind het eigenlijk wel grappig.
|
ok, ja grappig is het zeker xD
soms ben ik alleen bang dat hij denkt dat het een normale scheet was ofzo x) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vaginale scheet is wel wat anders dan een scheet laten hoor. Je ruikt er niks van, en de man pompt zelf die lucht naar binnen.
Ik snap dat het niet leuk is. Als ik vroeger doggy deed wilde ik heek krampachtig op mijn buik liggen als hij in me ging, en dan als zijn piemel erin zat op mijn knieën gaan zitten. Maar tegenwoordig laat ik het lekker :) |
Citaat:
|
Zelfs al was het een normale scheet, dan ga je daar toch alsnog niet een groot probleem van maken? Ook daar kan je gewoon om lachen samen (als het goed is)
|
Idd niet druk over maken. Geniet nou maar lekker van zijn lekkere banaantje. ;)
|
Gewoon geen seks hebben.
|
ok lol xD
en geen sex hebben is onmogelijk :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |