![]() |
Corrigerende tik
Kregen jullie als kind van je ouders weleens klappen? Ik heb het dan echt over billenkoek. Ikzelf kreeg van mijn ouders soms weleens als ik stout was geweest een pak voor mijn broek. Als ik iets heel ergs had gedaan zelf op mijn blote kont.
|
Deze past beter op de kantine dan op lichaam en gezondheid dus ik verplaats hem even.
OT: ik krijg van m'n vader wel eens een draai om m'n oren en m'n moeder kneep in m'n arm als ik niet luisterde. Ik ben gelukkig nooit geslagen. zus heeft het zwaarder gehad :o |
Topic opgeruimd.
OT: Ik ben vroeger wel eens geslagen ja, door mijn moeder meestal. Die sloeg me gewoon met haar hand, wel zo hard dat haar handafdruk op mijn bil/been stond natuurlijk :D |
Maar is er dan niemand die er ervaringen nee heeft? Kan het me bijna niet voorstellen..
|
Citaat:
|
nee = mee
|
Nou als je de forumbazinnen niemand noemt :confused:
ik het er ook ervaring mee. |
Ik heb er geen ervaring mee. Hoogstens eens een draai om m'n oren gehad.
@TS: waarom wil je alleen dingen weten over billenkoek? De corrigerende tik is meer dan alleen dat toch? |
@Lusi wat voor ervaringen dan?
|
Ja eh wat voor ervaringen? Wat is je vraag?
|
het gaat erover of je vroeger als kind van je ouders weleens billenkoek hebt gehad
|
En daarop was het antwoord ja en aangezien het onduidelijk is wat je verder dan zou willen weten, vraag ik daar maar eens naar. Het spreekt redelijk voor zich.
|
nee, als ik als kind stout was moest ik me gaan vervelen in de gang, en als puber kreeg ik gewoon een preek.
|
Mijn vader sloeg nooit, behalve soms een duwtje of een tikje als een van ons zat te klieren, gewoon zoals alle ouders dat doen. Mijn moeder deelde wel regelmatig gerichte klappen uit, meestal met een schoen of zo'n stok voor de luchtroosters. Vaak begreep ik eigenlijk niet eens waarom. Wat jij bedoelt, duidelijk als straf, niet echt; als ik stout was werd me verteld wat ik fout deed en moest ik op de gang erover nadenken.
|
mijn ouders gaven me vroeger wel eens een lel maar ik was niet zo vervelend als little phoebe dus het viel mee bij mij.
|
Ik moest even denken aan Au Au Papa van Teeuwen en Smeenk, geachte heer topicstarter.
|
ken ik niet
|
(T:)Pappa? Pappa?
Hoi pappa. Ben je eindelijk thuis. Ik heb de hele nacht op je gewacht pappa. hm...Ik moet de laatste tijd weer zoveel denken aan vroeger pappie. Weet je nog vroeger pappie? Ons geheimpje? Weet je nog wat je deed als ik stout was pappa. Hmmm, dan trok je m'n broekje naar beneden en dan kreeg ik een pak voor mijn billen. Ik voel me zo stout vanavond pappa. Ik voel me zo stout En ik wil het niet langer verzwijgen pappa, ik wil dat de hele wereld het hoort. Ik zal het voor je zingen pappa. Op de televisie, bij Kinderen voor Kinderen. Mijn vader heeft een hele grote penis, mijn vader heeft een hele grote pik. En als mijn moeder weg en hij alleen is, Dan wil die maar één ding en dat ben ik. En ik zeg: (S+T:)Au au pappa dat doet pijn. (S:)Dat doet pijn (S+T:)Au au pappa 'tis te klein. (S:)'tis te klein. (T:)whooooh (S+T:)Au au pappa dat doet pijn. (S:)hmmm dat doet pijn (S+T:)Au au pappa, toch vind ik het wel een beetje fijn (S+T:)Au pappa dat doet pijn. (S:)Ja dat doet pijn...(T:)come on. (S+T:)Au au pappa tis te klein. (T:)whhhooooohhhh tis te klein!! (S+T:)Au au pappa dat doet pijn. (S:)Dat doet pijn (S+T:)Au au pappa, toch vind ik het wel een beetje fijn |
En van welke zieke artiest is dat?
|
Citaat:
|
Maar zijn er nog mensen die echt ervaring hebben met billenkoek thuis?
|
Waarom wil je alleen dingen weten over billenkoek? De corrigerende tik is meer dan alleen dat toch?
|
Ik heb de titel verkeerd gekozen, maar het gaat me om billenkoek. Ik heb daar zelf veel negatieve ervaringen mee en ben benieuwd of anderen die ook hebben.
|
Nee, geen ervaring mee.
|
Citaat:
|
Dat doe ik ook, maar daarnaast ben ik er ook vanwege vermelde redenen persoonlijk in geïnteresseerd; vandaar dit topic.
|
Citaat:
|
Ik kreeg vroeger regelmatig ervan langs van mijn moeder! als ik stout was geweest was het altijd: over de knie. broek en onderbroek naar beneden en een flinke slagenregen op de blote bibs. vond het toen wel erg, maar ben er geen slechter mens van geworden. Ben nu 18 en niet agressiever ofzo dan anderen.
|
Nee, nooit billenkoek gehad voor zover ik mij kan herinneren. Maar als ik het wel heb gehad, dan kon ik het mij denk ik wel herinneren. Wel eens een tikje gehad, maar verder ook niks.
|
Citaat:
Trouwens, ben jij Pieter de Hoog? Verder: nee, daar heb ik geen ervaring mee. Vanwaar je persoonlijke interesse in billenkoek? Fetisj? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik kreeg wel eens een flinke mep voor m'n billen.
|
Ik snap niet zo goed dat ouders, als ze al besluiten hun kinderen te slaan, dat dan ook nog op de billen doen. Waarom die plek? Waarom niet de hand of het gezicht, of desnoods de nek? Echt, als je je kind met je handen op zijn/haar blote reet slaat en je hebt geen stijve, is er iets heel raars aan de hand.
|
mijn moeder slaat wel eens. alleen mijn broertje heeft wel eens klappen gehad van mijn vader, maar nooit van mijn moeder. en ik nooit van mijn vader. :cool:
en als ze boos is en ik rustig blijf, ergert mijn moeder zich en terkt zich in de haren, daar kan ik niet tegen, want dat doet pijn. 1 keer had haar daardoor geslagen ik was zo boos. :o omdat het veel pijn deed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zouden ze dan in het gezicht/nek of op de handen gemept moeten worden? Waarom niet op het achterwerk? Even erbij melden dat ik nooit op mjn blote billen ben geslagen. TEnminste, niet dat ik me kan herinneren. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat het daar genoeg pijn doet, zeker wanneer het direct op de huid gebeurt, maar je weinig kunt beschadigen. Kindje voelt het nog een tijdje als het wil zitten, maar verder dan een rode plek komt het niet. Je slaat een kind niet in zijn gezicht want da's zo lelijk als het ook maar ietsje anders uitpakt dan gepland.
|
Ja, het doet pijn, ook bij het zitten, het is niet zichtbaar voor de buitenwereld, en het geeft geen blijvend letsel.
Handen zijn ook wel een gewilde plek voor boze ouders/leraren, maar alleen als ze iets deden, zoals GAPPEN of FAPPEN. Dan is het meer symbolisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens een klap gehad, was de eerste keer en de laatste keer in m'n leven dat ik m'n moeder een stom wijf noemde. Maar billenkoek vind ik vernederend en heeft ook meer een seksuele connotatie, niet dat ik er op geil maar dan liever een klap in m'n gezicht.
|
Citaat:
Maar goed, je klinkt alsof het allemaal zo logisch is om voor die plek te kiezen. Je slaat een kind toch ook niet op z'n kut. Nou ja. Het zal wel aan mij liggen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees dan en pak niet een stukje van de quote -o-
|
Citaat:
Nee srsly, wil je soms zeggen dat ik het nu gruwelijk uit zijn verband heb gerukt? Licht dan maar nader toe! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |