![]() |
groentje op je 17de
ik ben 17 jaar en ben zover ik weet gewoon hetero, ik ga ook gewoon opstap enzo .
Ik kan gewoon praten met mijsjes. maar als ik op iemand verlieft ben kan ik me gevoelens eigenlijk niet uiten. daarom ben ik nog een groentje en maagd. Heeft iemand tips? |
pas je titel even aan, en het overkomt je vanzelf wel een keer.... niet zo naar opzoek gaan, dan komt het vanzelf!
|
Komt vanzelf. Probeer bijvoorbeeld eens wél je gevoelens te uiten als je een meisje leuk vindt.
|
haha, ik dacht dat het een topic was over een zeventienjarige die geen groente lust :D :D
|
Gewoon doen.
|
Citaat:
En hoe kun je nou op je zeventiende 'mijsjes' en 'verlieft' schrijven? :o |
Ik zou me doodschamen...
|
Groente op je 17e, haha. Pas inderdaad even je titel aan :) Maar is verder niet erg hoor.
|
Ik heb je titel even aangepast. ;)
|
Citaat:
|
ik was ook laat, maar het overkomt je een keer. Idd wel een keer je gevoelens laten zien, schaam je niet als je iemand leuk vind. Ik weet het, het is lastig om je gevoelens te laten zien. Maar het is niet raar als je iemand leuk vind.
|
ik precies hetzelfde, ik doe er niet moeilijk over... ik heb zelf het motto 'eerst van mijzelf houden voordat ik van anderen kan houden'... ik doe er zelf weinig moeite voor en wil liever goed in mijn vel zitten... als ze aan komen waaien - top, maar anders houd ik me tot die tijd er niet mee bezig
probeer in ieder geval een beetje een makkelijk praatje te creeëren bij de meiden, en houd het doel "beter van jezelf kunnen houden" voor ogen, in plaats van "een vriendin krijgen"... eerst jezelf, daarna komen de meiden wel;) dat is mijn tip.. |
|
Citaat:
17 is helemaal niet zo oud om nog een groentje te zijn. Het komt allemaal wel, echt waar. kom gewoon meer in contact met meisjes en heb zelfvertrouwen en wees maar niet bang dat je the 40-year old virgin wordt. |
Wat zoenen die mensen raar, zeg.
|
Gewoon niet zo aanstellen, 17 is echt niet oud ofzo, komt allemaal wel en als je je gevoelens niet uit dan wordt het al een stuk lastiger
|
Geen probleem toch, dat komt vanzelf.
De jongen met wie ik nu 4 maanden date is pas op zijn 20 voor het eerst gezoend. En de 2e keer dat hij zoende was hij 22. Nu, op zijn 24e heeft hij al veel geleerd en is een ster! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |