![]() |
Vreemdgaan
Wat vinden jullie ervan als je vriend(in) zou vreemdgaan?
Of uberhaupt gewoon vreemdgaan? x |
Niet cool.
|
Citaat:
|
Ik vind het niet kunnen. Als je met iemand bent, moet je daar ook bij blijven. Anders moet je gewoon geen relatie nemen.
|
Dan is het exit.
|
Citaat:
|
Vreemdgaan vind ik niet kunnen. Als je ergens een afspraak over maakt moet je je daar ook aan houden. Het laat heel duidelijk zien hoe belangrijk je relatie voor je is.
Ik zou het jammer vinden als mijn vriend vreemd zou gaan, vooral omdat hij gewoon met een ander mag batsen als hij dat wil, maar dan moet die monogamie-afspraak dus wel tevoren in samenspraak omgezet worden in een bats-maar-raak-afspraak. |
Het is altijd een slecht plan, je kwetst er de ander echt ontzettend mee en dat is het gewoon niet waard.
Zelf heb ik een keer met een ander gezoend kort nadat ik tegen mijn toenmalige vriend had gezegd dat ik erg twijfelde en we even pauze moesten nemen, hij kwam daar achter en ik heb hem zo gekwetst dat hij daar zelfs nu soms nog last van heeft, nu het al anderhalf jaar geleden is en we al lang en breed uit elkaar zijn. Dat is dan ook het enige in mijn leven waar ik echt, écht veel spijt van heb. Ook omdat mensen er trots op kunnen zijn als ze zeggen 'Nee, dat zou ik nooit van mijn leven doen' en ik heb niet echt meer het recht dat te zeggen, al heb ik er juist genoeg van geleerd om te weten dat ik het nooit meer zou willen doen, omdat ik de consequenties ken. |
Ik vind vreemdgaan niet kunnen, ik zou me zeeeer bedonderd voelen en het zal ook de eerste keer zijn dat ik aan mezelf zou gaan twijfelen of ik wel goed genoeg voor hem was, aangezien ik vind dat hij niet eens vreemd zou moeten gaan als hij mij al heeft. Als hij vreemdgaat kiest hij er dus bewust voor om me pijn te doen en de relatie om zeep te helpen, dus dan is de relatie over. In alle gevallen trouwens, ook als hij alleen zoent oid, dat zal de volgende keer wel zijn pik zijn als ik hem toch zou vergeven.
|
zou ik echt kut vinden!!!!
je hebt een relatie met zen 2e en niet met nog weet ik hoeveel anderen en daar hou je je maar aan ! |
Citaat:
Geen uitzonderingen. Opzouten. |
niet normaal
maar ik zou het zelf ook echt niet kunnen |
Don't let the door hit you on the way out.
Nee, niet cool inderdaad. Je hebt altijd een keuze, hoe dronken/whatever je ook bent. |
Het is niet de afspraak, maar ik zou iemand daar denk ik niet voor dumpen. Ik ben niet jaloers aangelegd, en een open relatie lijkt me heerlijk. Zodra de emotiole band ook sterk aanwezig is ga ik me zorgen maken.
|
Niet acceptabel natuurlijk. Ook bij zoenen, zonder uitzondering.
|
gwn uberhaupt al iets doen met een ander terwijl je bezet bent en je die ander ermee kwetst is niet acceptabel. Als mensen zo zijn, zijn ze niet goed genoeg voor die relatie.
|
Zouden jullie een relatie aangaan met iemand die ooit is vreemdgegaan? Of is het eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?
|
Hangt van de bil af.
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens zijn er uitzonderingen, hoor. Als ik op mijn 40ste een man zou ontmoeten die mij vertelt dat 'ie op zijn 14e een keer is vreemdgegaan, dan weegt dat natuurlijk niet meer mee. :P |
Citaat:
+rest |
Dan is het direct uit bij mij, dat kan ik je wel vertellen zo is het me de laatste keer ook gegaan, en tja eigen schuld dikke bult.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |