![]() |
Masturberen tegenover familie
Mijn vraag is hoe jullie tegenover je familie staan als het over masturberen gaat. Hebben sommige van jullie het in het bijzijn van familie gedaan? Of vertel je er over? Of doe je het soms met je broer/zus/neef/nicht?
|
Ik heb er niks over vertelt en niks laten zien.
|
Masturberen is iets voor jezelf.
|
Citaat:
|
Ik houd het helemaal voor mezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe het wel, maar nooit met een vriendin of familielid, het is toch gewoon prive?!
x |
Ik weet van heel wat jongens dat die het ook samen met vrienden masturberen... Dus het is niet altijd zo privé :)
|
Citaat:
|
Waarom zou je met familie gaan masturberen, dat komt wel erg dicht bij incest :s
Dat is echt niet normaal vriend... |
Citaat:
Familie vind ik dan wel weer creepy... :P |
Waarom zou je in GODSNAAM familie en masturbatie willen combineren?
|
Nooit met gezinsleden, wel met (bijna) al mijn vriendjes, vroeger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eeeeh, nee?! Vooral familie niet zeg, moet er toch niet aan denken. Hoef van hun niet te weten hoe wat en waar en dat gaat ze van mij ook niets aan.
|
ik moet er niet aan denken om het samen met een andere jongen te doen en in de familie praten we hier nooit over maken er wel grapjes enzo over
met onze vrienden groep waar ook een aantal meiden inzitten maken we er weleens grapjes over maar dat nemen ze dan toch niet serieus iedereen weet toch dat iedereen weleens gevingert of gerukt heeft |
Dergelijke strapatsen doe ik liever alleen. Ook zie ik geen reden om erover te praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het er heeeeel soms over met mijn beste vriendin, maar dat is vrijwel altijd in de context "iedereen doet het, ik ook en je moeder ook", niet in detail wanneer ik wat heb gedaan en hoe :p |
Tegenover familie, nou nee, wc of kamerdeur goed op slot en sjorren maar. In bijzijn van vriendin, nou ja, als ze toevallig ongesteld is en ik zou graag seks willen maar het kan toevallig niet. en ze wil graag toekijken......denk ik
|
Nee, dat is van mij.
Wel praat ik erover met jongens/mannen die ik date. |
Don't ask, don't tell.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |