![]() |
Wilhelmus van Nassouwe, ben ik van saaien bloed #1664
*O*
|
Mijn beste vriend was 24 toen hij vor het eerst zoende!
|
Wat een kuttitel.
|
Ik vind dit geen leuke tt, ik broed op een andere.
|
Oranje *O* Ze gaan morgen kont schoppen.
|
Zo, veel beter.
:D |
Jammer.
|
Het probleem is ook niet dat ik nog niet gezoend heb, maar dat ik nog niemand tegen ben gekomen om met te zoenen, zeg maar :p
|
166-4 *O* en ik ben morgen helemaal forever alone
|
Ik ben na Nederland - Duitsland helemaal forever alone :'(
|
Dick Advocaat heeft gewonnen met zijn Rusland. -slechte grap, dat kan toch niet-
|
Ik ben zulke slechte grappen niet gewend van jou!
edit: oh :D |
Gelukkig heeft hij Robben niet gewisseld!!!111~ :D:D:D
|
Citaat:
|
Omdat ik voor die wedstrijden geen plannen heb.
|
Citaat:
|
Neen, Lp. Niet iedereen heeft dat.
|
Ik blijf woensdag tijdens de wedstrijd maar gewoon thuis, het wordt vast niet gewaardeerd als ik in mijn Schweinsteiger shirt ergens ga zitten :D
|
Citaat:
|
Ik heb geen vriendje...?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor.
|
Citaat:
Ik ook :D :o |
Oh, nou dan ligt het vast aan mij dat de temperatuur met 10 graden zakte :p
Anyway, waarom ga je niet gewoon naar Tons? Vet gezellig daar altijd :y |
Citaat:
|
Jongens, belangrijke kwestie! Even stemmen aub! http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1861035
|
Ik sliep al, maar werd wakker van gejuich in koor door een groep mannen buiten. Ze praten en lachen ook syeeds, nouja peima, maar met een hoop geroep, en nu zijn ze lallend aan het zingen en handenklappen. Wtf. Er is nu toch geen wedstrijd?
|
Nu sterft het geluid weg. Dus ze waren aan her voorbijlopen? en bwsloten om een kwartier ergens in een wijk te pauzeren zo dat ze even konden juichen? Ik snap het niet.
|
Theodoor slaapt gelukkig gewoon door, wonder boven wonder. Maar goed ook, want hij was gisteren ziekjes en we hebben duizend plannen voor morgen.
|
Nou ik heb ff mijn ergernis uitgesproken en het is weer stil, dus ik ga weer slapen :D
|
Slaap lekker Sarah!
|
Ik heb trouwens wel nog een leuke poll!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoewel ik denk dat Peter liever seks heeft met zijn BMW gezien het aantal shots in zijn programma waarbij zijn auto de ganse tijd op nonchi wijze in beeld wordt gebracht. |
Citaat:
|
Ja, die is in dat topic ook pas 12 keer langsgekomen ;)
|
meh, topic verder niet gekeken, ben bang voor onzin :(
bovendien stond ie hier nog niet :P |
Ik heb ook gestemd hoor!
|
Het verbaast me wel dat mannen allemaal voor Peter gaan. Puur afgaand op uiterlijk is Knevel toch wat femininininiriger. Peter is echt zo'n butch. Met zijn snor en alles.
|
Mijn kiend gaat vandaag voor het eerst uit logeren en ik voel me een beetje geamputeerd :o :( Gelukkig ligt mijn scriptie me te roepen in de kast om me bezig te houden -o-
|
para naamzoek, ik teken mezelf een hoekje in, heb jij nog goede 'zeg, hoe leer ik eigenlijk mijn tekentechnieken te verbeteren' boeken?
|
Ohja, EK enzo. Mijn vriend en ik hebben van mijn schoonvader oranje (fluor oranje :D) voetbalshirts gekregen met onze naam en rugnummer achterop :cool:.
|
Mijn vader is normaal gesproken al lang naar zijn werk, maar zit nu nog tegenover me te wordfeuden. Ook zei hij dat hij geen zin had om weg te gaan.
Verslaafde. |
Citaat:
Trouwens, de ouders van 666 hebben ook op dat huis gereageerd. Hoe bad karma is het dat het nu tussen de larf en ons gaat :D(n) |
Citaat:
|
Ik snuffel wat rond in die zaak over de verkochte baby J. Ik snap dat een kat in het nauw rare sprongen maakt enzo, maar mijn god. Dan gaan ze vervolgens met hun vadsige hoofden op teevee trots vertellen dat ze op hun "fakking" eigen manier hebben geadopteerd, en heel interessant-geheimzinnig doen over de details. :facepalm: Wat verwacht je dan, dat je er dan nog mee weg komt?
|
Citaat:
Overigens kom ik net tot de ontdekking dat kutvoetbal al om 18:00 uur begint. Iemand had 9 uur tegen mij gezegd dus nu heb ik mezelf voor niks lekker gemaakt met de gedachte aan een lege tram als ik straks naar werk ga. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |