![]() |
vlekken voor je ogen tijdens het sporten..
Als ik ga squashen krijg ik na een kwartier meestal lichte vlekken voor mn ogen, + een wazige blik; terwijl ik me dan nog helemaal niet zo moe voel.
Vitamine gebrek? |
of te weinig binne gekrege van te vore..
ik weet verder nie op welke tijde jij sport? |
Lijkt me wel vita gebrek
|
hmm i kweet het ook niej
ik tennis elke dag en heb er geen last van terwijl ik geen fruit en groente eet vies :o |
je moet er iig voor zorgen dat je ruim van te voren , en ook onder het sporetn goed blijft eten en drinken ( je moet ook ontbijten!!)
|
Ik ehb dat ook wel een.s. maar zou niet weten waar het aan ligt.... watn ik eet toch goed en naar mijn mening genoeg fruit en groenten..
ben bnieuwd.. |
ligt waarschijnlijk aan het eten ja.
|
het kan ook zijn dat je bloeddruk veel te laag is
|
misschien moet je van te voren wat meer eten. Zoals je het verteld, lijkt het ook wel op een migraine-aanval (dat heb ik tenminste vaker, eerst vlekken enz, en daarna hoofdpijn en kan je geen geluid en licht verdragen)
Ik heb dat soms als ik bijna niks eet, dus zou dat eerst ff checken, meer eten van te voren, of meer drinken tussen het sporten door. |
MIrgraine kan trouwens ook ontstaan door dat je eerst heel erg stresst, en als je tot rust komt dat je lichaam met zo een aanval reageert.
en lage bloeddruk zou ook kunnen ....krijg je ook vlekke van en wordt je duizelig van. (meer zout eten helpt met het verhogen van de bloeddruk!) |
99% zeker van dat dit migraine is ! toen ik dit voor de eerste keer kreeg was ik ook aant sporten... werd duizelig en kreeg vlekjes voor mijn ogen. Nu heb ik het nog als ik niet regelmatig eet ofzo... het valt best te voorkomen
xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |