![]() |
Verliefd op mijn nicht
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje verliefd op mijn nicht. En zij waarschijnlijk ook op mij. Mijn ma is er vandaag achter gekomen en dit vind ik een beetje ongemakkelijk. De familierelatie zit zo haar vader en mijn moeder zijn half broer en zus. Ze hebben beide een andere vader. Dus ook niet dezelfde achternamen en mijn nicht en ik ook niet. Ik weet echt niet wat moet ik doen en voel me dus een beetje radeloos. Kan iemand me tips geven of helpen??? Alvas bedankt . |
Tja, ik denk niet dat het verstandig is, om een relatie te beginnen met je nicht, er is toch een bepaalde bloedband zo als dat heet denk ik. Want de vader van jou nicht en jou ma, hebben wel de zelfde moeder. Nou veel sterkte, .
|
Ik was er altijd op tegen, in jouw geval zou het dan maar half zo "erg" zijn.
Komt bij dat je nog maar 16 bent en de kans klein is dat jullie relatie zó lang duurt dat er kinderen van komen. (hoewel, het is misschien a zó vertrouwd, jullie hebben een vorsprong..) Dit afwegende, zeg ik toch; "ga ervoor !" Probeer het uit, have fun en maak er wat moois van. Mochten jullie ooit zover komen dat kinderen een issue wordt, laat eerst een genetisch onderzoek plegen. |
Ik zie geen probleem. Als je kinderen wil zou je misschien uit moeten zoeken wat precies het risico is op complicaties, maar daar zal het wel niet van komen.
|
"Neef en nicht vrijen allicht." Waar het gezegde op gebaseerd is weet ik niet. :)
Maar er zijn culturen waar ze al helemaal niet moeilijk doen over neef-nicht verhoudingen / huwelijken. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
@topic: Het klinkt wel een beetje raar ja... Maar volgens mij ontstaan er geen complicaties bij nicht - neef relaties. Niet dat dat er ooit van komt waarschijnlijk, maarja. |
Ik zou het laten, puur en alleen omdat het heel erg ongemakkelijk zou zijn binnen de familie. Maar als jullie echt verliefd op elkaar zijn zal dat wel geen optie lijken.
|
Ik zou het raar vinden. Als het dan over een tijdje uit gaat en je ziet weer je zit op een feest van je familie zie je haar weer en dan heb je het net uitgemaakt. Terwijl zij dan het uitmaakt en jij nog wel gevoelens hebt voor haar. Dat lijkt me dan heel ongemakkelijk
|
Ik heb met mijn nicht gezoend... Beviel goed!
|
Citaat:
|
als je echt van haar houwt en zij ook van jou moet je het eigelijk zelf weteen
en ware liefde hou je niet tegen |
Mijn leraar geschiedenis is ook met een nicht.... hij is namelijk homo! Nee, niets tegen homo's hoor, is mijn favo leraar, maar je moet het zelf weten wat dat betreft.... zolang er geen kinderen van komen kun je wat mij betreft je gang gaan, als er kinderen van gaan komen, dan goed na denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, een open relatie dus met mogelijkheid om verkering met een ander te krijgen. Kinderen krijgen en trouwen met haar zou niks worden. En we willen het onze familie niet vertellen.
|
Citaat:
|
Je kunt het proberen. Maar het is en blijft wel familie.
|
vic97: troll alert
|
Citaat:
|
We houden er gewoon mee op zodra er een van ons een relatie krijgt
|
Citaat:
|
ik ben tegen incest. dus k zou t niet doen.
|
Citaat:
|
Ik zou het niet doen als ik jou was, het is tenslotte incest. En ook kan je er later problemen mee krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan begrijpen dat je tegen incest in de vorm van vader/dochter bent, ik noem dat gewoon verkrachting. Maar een neef/nicht relatie en dan nog wel in de experimentele fase? Waarom niet? |
ik zie het probleem niet.. Als je verliefd op haar bent en zij op jou.. what is the point?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |