![]() |
Wil ze nou iets?
Beste scholieren.
Ik ben nu ongeveer een jaar verliefd op een meisje. Al die tijd wist ik bijna zeker dat zij niet op mij was. Maar de laatste maand lijkt het alsof ze mij wel leuk vind. Omdat ze vaak naar mij kijkt en als ik dan naar haar kijk dan lacht ze en kijkt ze weg. Maar ze vraagt ook heel veel aandacht. Haar vriendin zegt dat ze mij steeds leuker begint te vinden. Maar ik ben al echt smoor op haar ik denk de hele tijd aan haar en heb nu al weer zin in morgen. Hebben jullie tips zodat ze mij misschien nog leuker gaat vinden. En denken jullie dat het wat kan worden |
Tuurlijk kan het wat worden. Ga morgen eens een beetje met haar praten en vraag of ze zin heeft ijsjes te halen na school oid. Bitches zijn dol op ijsjes.
|
waarom zou je geen actie ondernemen als je al smoor op 'er bent en het lijkt alsof ze jou wel leuk vindt? gewoon iets leuks mee doen zonder al meteen DATEN MADDAFAKKKKKUH te roepen en ervoor zorgen dat dat niet awkward wordt.
|
Vergeten te vermelden dat ik nog op de basischool zit (groep 8).
|
Ahhw. :)
Ga naar haar toe en praat met haar en vraag of ze met je wat leuks wil doen. Geen idee wat jullie tegenwoordig leuk vinden om te doen in groep 8, maar goed, verzin wat. IJsjes halen zou ik leuk vinden. ;) Je kan niet per se dingen doen waardoor ze je nog leuker gaat vinden, maar het klinkt wel alsof ze je misschien al leuk vindt, dus probeer eens wat. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |