![]() |
Misselijkheid
Hey Iedereen!
Heeft iemand een snelle en efficiënte tip tegen misselijkheid? xx |
Een topic lijkt me wel genoeg, dus ik verwijder je andere topic.
|
^Ja, isgoed, foutje :$ Perongeluk twee x gedaan omdat ik dacht dat ie niet was verzonden
|
Dat ligt een beetje aan de oorzaak van de misselijkheid. Als je een kater hebt moet je proberen veel te drinken (kleine slokjes). Als je ziek bent is het een kwestie van afwachten en als je misselijk bent van de zenuwen voor iets is het tijd om afleiding te zoeken.
|
Citaat:
|
Sinasappel of gember (allebei vers), en sowieso rust. Dat helpt bij mij. Gelukkig ben ik zelden misselijk.
|
ben je niet zwanger?
|
Bij mij is het meestal meteen over als ik heb overgegeven (of het misselijkmakende gezicht of geurtje weg heb gehaald), zo niet dan is het echt iets ernstigs en check ik meteen of ik koorts heb.
|
Ik ben best wel vaak misselijk en het gaat meestal over als ik een tijdje in bad heb rondgedobberd.
|
Frisse lucht helpt ook vaak.
|
Pepermuntje of tanden poetsen helpt bij mij ook nog wel eens.
|
Ik heb een tijdje veel last gehad van misselijkheid, omdat ik me drukmaakte. Het ligt er inderdaad aan waardoor je misselijk bent.
De ene keer kan het helpen om gewoon over te geven, zodat je het kwijt bent. Wat ik altijd doe, is rustig ademhalen: in door de neus, uit door de mond, ogen dicht doen, of een rondje buiten lopen. Dan gaat het bij mij meestal vanzelf over. Tandenpoetsen helpt bij mij gek genoeg juist niet... |
Met je voeten omhoog liggen... of ik ga steeds op een koude vloer zitten of met m'n rug tegen een koude muur aanleunen, dat helpt bij mij toch :p
|
Een glas cola werkt verbazingwekkend goed.
|
Ik vind Kamille thee altijd wel fijn bij misselijkheid en frisse lucht is erg opluchtend, ook al verhelpt het de misselijkheid volgens mij niet. Cola schijnt ook goed te helpen tegen misselijkheid, maar dan moet je denk ik wel van houden. Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vind cola niet bepaald lekker en ik werd alleen maar misselijker van al die vieze suikertroep.
|
Ja, pepermunt werkt bij mij ook altijd goed. En kater/zwanger zal het niet zijn, ik ben 13. ieder geval bedankt,voor als ik de volgende x weer misselijk ben ;) oja,.overgeven is misschien wel het beste, maar ik heb al iets van twee jaar niet meer over gegeven, dat heeft te maken met dat ik daar echt een hekel aan heb, dan denk ik steeds terug aan die xdat ik de Appie onder kotste :(
|
Ook als je 13 bent kun je zwanger worden ;) maar ik neem aan dat je bedoelt dat je nog geen seks hebt gehad.
|
Precies wat ik bedoel
Zelf heb ik ook een tip, een klein beetje tandpasta eten helpt bij mij verbazingwekkend goed! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |