![]() |
studie evenementen organiseren
hoi
ik ga dit jaar naar vwo 6, en ik weet al wat voor studierichting ik wil doen. ik wil namelijk later evenementen gaan organiseren, maar ik kan de juiste studie daarvoor niet vinden. ik zoek namelijk op wo niveau. En ik wil heel graag in tilburg studeren (ik weet dat ik niet op stad moet gaan focussen, maar ik wordt doodongelukkig in bijv amsterdam, utrecht is nog twijfelgeval) iemand ervaringen/ tips? x |
Zal dat wel bestaan op WO niveau? Het is waarschijnlijk een erg praktische opleiding..
|
Je kunt het niet vinden op WO niveau omdat dat hoogstwaarschijnlijk gewoon niet bestaat. Als je in Tilburg wilt studeren is daar de IEMES voor, op de Fontys.
|
Op nhtv hebben ze wel ze wel leisure studies op WO niveau... Ik denk dat dat het dichtst in de buurt komt op wo niveau... Anders kom je in tilburg inderdaad op Fontys en anders bij tio denk ik
|
Misschien is Kunst,cultuur en media dan iets voor je? Dat komt als WO studie nog enigszins in de richting. Anders zou ik CMV aanbevelen, maar dat is op HBO-niveau.
|
De TIO biedt deze opleiding volgens mij aan in Eindhoven, neem wel een goed gevulde portemonnee mee want TIO is particulier!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |