![]() |
Saai zu Eins #1665
:cool:
Gebruikersnaam Berichten Chick Rock 60 Quintiano 47 Miekje* 41 Little Phoebe 38 Noedelhap 37 Chicka Little 27 fizzle-fluffy 25 Etmakas 23 Martińo 20 Turk February 19 Sarah 17 Paranoide 15 Zeppelin 15 Apate 14 Carn 13 Uomi 12 Klaverhap 11 Luwte 10 Snebbeltje 9 Stefenootje 9 Commendatore 5 Lorelei 5 Cherry Springs 5 Sigmund 4 Absinthe 3 Strobe! 3 Schrödinger 3 Pierrot 2 Qimm 2 Katertje 1 Ingegerd 1 Panopticon 1 Norwood Ranger 1 Quinty. 1 Trimm Trabb 1 Lusi 1 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Uomi: Ik heb alleen in de pauze met mijn collega's gepraat, eentje rookt niet, dus die heb ik maar heel even gesproken en het andere meisje is wel leuk :y en de vrouw met wie ik op de afdeling stond is een topmens, enorm geduldig en zo een van "ga dat maar doen en als er een probleem is, hoor ik het vanzelf" :cool:
|
Chick Rock; hoe lang doe jij met zo'n pak, dan? Het is toch 'n kilo ofzo?
|
Ik heb een beetje een bananenfobie (nouja, fobie, ik ben er niet echt bang voor, maar wordt er vooral onpasselijk van), maar vandaag heb ik op mijn werk zowaar bananen uit de doos gepakt en verkocht. En daar ben ik best wel trots op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Basisschooljochies zingen "ALLE DUITSERS ZIJN HOOOOMOOOO" terwijl ze aan het schommelen zijn in een speeltuintje hier.
|
Ronaldo kreeg geel en ik riep: LEKKER VOOR JE, VIEZE GLADJAKKER! :mad:
:D Sigmund: Op het deuntje van de White Stripes? Die hoorde ik net pas voor het eerst :D |
Citaat:
En Ronaldo is de Portugese van Persie. |
Citaat:
|
Raakt geen pepernoot.
|
Citaat:
|
Maar, even serieus: heeft iedereen z'n nazigrappen al klaar?
|
Citaat:
Ik vind Ronaldo tergender dan Van Persie hoor. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar sowieso, we maken altijd hele pakken, als we al die restjes bewaren valt het om en dat is zonde. Als je een heel pak maakt dan bewaren mensen het nog wel. :Y |
Citaat:
|
Ik moest een beetje gniffelen om de 'twee lekkere wijven'.
|
Citaat:
|
Intense blik had Robben net :d
|
Nou vooruit, ik ga het wel kijken. Maar als het stom is schakel ik over naar Zorro.
|
Woooooeeeeehhh!
|
Phoebe, waarom ben je eigenlijk zo Duitslandig?
|
Citaat:
|
Jezus, wat een pijnlijke acties zeg.
|
Komt nog goed, joh.
|
"Duitsers verdedigen wel." Au.
|
Citaat:
|
:D. Ik ben met opzet deze wedstrijd in mijn eentje aan het kijken. Ik vermoedde al dat het niet best zou worden. Dan ga ik de grafstemming in de stad liever uit de weg.
|
Komt wel goed schatje *roosvicee inschenkt*
|
De reacties op facebook zijn echt om je bescheuren :o
|
Ik was net in de supermarkt. Daar waren nog 3 andere vrouwen. Verder niemand (y)
|
:d
|
De marchingband hier in de buurt probeert de sfeer erin te houden :d
|
Wat een heerlijke wedstrijd :D<3
Citaat:
|
Hahaha, Van Marwijk. Wat een troosteloze faalhaas. Ik hoop dat iemand 'm gaat vragen na de wedstrijd of-ie nu z'n zin heeft met z'n keer op keer falende systeem :D
|
Mijn vader is na het eerste doelpunt maar weer Rumble gaan spelen en die zit telkens verbitterd te roepen dat ze (Nederland) lekker afgemaakt moeten worden :D
|
aw ik ga hiervoor geen punten in de poule krijgen
|
Ik vind het maar een saaie wedstrijd. En voor de rest heb ik er niet genoeg verstand van om er iets over te kunnen zeggen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, oké, dat was een Oostenrijker. Nou én.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|