Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Kontlikken bij meisjes (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1861305)

Checker 14-06-2012 13:08

Kontlikken bij meisjes

Dus had ik laatst een gesprek met twee meisjes (ik ben een jongen, weet niet of dat uitmaakt) en ze waren me aan het vertellen over een nogal erotisch getint boek dat ze beiden aan het lezen waren. Daar kwam ook een scene in waarin de vrouw een "rimjob" kreeg van de man, dus aan haar kont gelikt werd. Blijkbaar vonden ze dat echt supervies en helemaal niet ok. Dat je tijdens het beffen dus af en toe wat lager te werk gaat. En dan kwamen er verhalen aan te pas van vriendinnen van hun die het blijkbaar al meegemaakt hadden dat de jongen dat deed en allemaal, stuk voor stuk, vonden ze het vies.

Nu dacht ik dat zoiets toch wel meer "aanvaard" was, en vroeg me af: deden ze het alleen maar om niet te moeten toegeven dat ze het lekker vonden uit schaamte of is het echt zo not done? Die vriendinnen waren trouwens ca. 21.

Reverend 14-06-2012 13:17

Vraag het ze. Dat verschilt natuurlijk per persoon.

Checker 14-06-2012 13:35

Ja, tuurlijk verschilt het per persoon. Maar zo een sterke en negatieve reactie had ik nooit verwacht, vandaar dat ik benieuwd of mensen nog steeds neen zeggen als ze veilig achter hun pc zitten en ze eerlijk kunnen zijn.

Pluis 14-06-2012 14:10

Mijn anus hoeft niet betrokken te worden bij de seks en ik vind rimmen dus ook niks, maar er zijn ook wel vrouwen die dat wél willen.

bloodyb 14-06-2012 14:16

Als ze dat uit schaamte hebben gezegd zullen ze dat waarschijnlijk niet toegeven.

Lorelei 14-06-2012 15:45

Citaat:

Checker schreef: (Bericht 32601532)
Ja, tuurlijk verschilt het per persoon. Maar zo een sterke en negatieve reactie had ik nooit verwacht, vandaar dat ik benieuwd of mensen nog steeds neen zeggen als ze veilig achter hun pc zitten en ze eerlijk kunnen zijn.

Zulke reacties worden vaak ook versterkt door de omgeving. Als hun vriendjes en een paar van hun vriendinnen al gezegd hebben dat die het "supervies" vinden, dan zullen in veel gevallen de andere vriendinnen niet zo snel zeggen dat ze het geweldig vonden en hopen dat hun vriendjes ooit nog het licht gaan zien.

Sneeuwwitje 14-06-2012 16:40

Ik vind het zelf ook niet geweldig als een jongen het doet. Hou het maar bij mijn kut, is leuk genoeg.

Lomyrne 14-06-2012 19:16

De een vind het lekker, de ander niet. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen er voor uit komt ook.

Ik vind het wel fijn.

Zeppelin 14-06-2012 20:37

Weleens gedaan en ontvangen, ik vond het niet zo boeiend.

Denise_kaas 14-06-2012 21:09

Lijkt me geen fijn idee, hooguit met zn vinger maar echt likken lijkt me niet prettig

Quinty. 14-06-2012 22:05

Dat lijkt mij ook niks.

Vowel 15-06-2012 04:11

Eh, "vies" is het natuurlijk sowieso niet, tenzij je je nooit wast. :P

En ja, mensen die van anale stimulatie houden zullen het vaak wel fijn vinden, al kunnen ze het idee misschien "vies" vinden. Maar daarom vind ik dit ook ze vreemd:

Citaat:

Denise_kaas schreef: (Bericht 32602689)
Lijkt me geen fijn idee, hooguit met zn vinger maar echt likken lijkt me niet prettig

Waarom is het met een vinger wel fijn en met een tong niet? :o

hookee 15-06-2012 08:30

Als diezelfde vingen of tong (of penis) later nog een mond of vagina in gaat lijkt het me niet erg wenselijk.

Lomyrne 15-06-2012 09:20

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 32603148)
Als diezelfde vingen of tong (of penis) later nog een mond of vagina in gaat lijkt het me niet erg wenselijk.

Dat is ook niet wenselijk. Als je een beetje nadenkt zorg je ook dat je verschillende condooms bij de hand hebt en tussendoor je hand was of de desbetreffende vinger niet in de vagina doet.

joris19 15-06-2012 17:03

Ik lik liever wat anders bij meisjes, de vagina als ik zou moeten kiezen, maar als je toch de kont likt, wel effe samen douchen, dan zijn haar billen lekker schoon en fris. dat likt denk ik....eh...frisser, denk ik. maar ik kan het ook fout hebben...het is maar een idee.

Lomyrne 15-06-2012 17:28

Citaat:

joris19 schreef: (Bericht 32603841)
Ik lik liever wat anders bij meisjes, de vagina als ik zou moeten kiezen, maar als je toch de kont likt, wel effe samen douchen, dan zijn haar billen lekker schoon en fris. dat likt denk ik....eh...frisser, denk ik. maar ik kan het ook fout hebben...het is maar een idee.

Ik denk sowieso dat een meisje zich niet graag laat likken als ze niet onlangs gedouched heeft.
Beffen is best intiem, voor mij althans. Ik wil graag schoon zijn dan.

Denise_kaas 15-06-2012 18:09

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32603108)
Eh, "vies" is het natuurlijk sowieso niet, tenzij je je nooit wast. :P

En ja, mensen die van anale stimulatie houden zullen het vaak wel fijn vinden, al kunnen ze het idee misschien "vies" vinden. Maar daarom vind ik dit ook ze vreemd:

Waarom is het met een vinger wel fijn en met een tong niet? :o

Gewoon het idee dat iemand er met zn mond/tong aan zit vind ik niks. Het gaat me niet om het gevoel bij mijn kont, maar ik zou zelf niet iemands kont willen likken. En t idee dat iemand dat wel bij mij doet vind ik toch wel vies. Een beetje vreemde afkeer misschien, maar ach :P

TheNight 15-06-2012 19:07

Ik zou het wel doen, het gaatje likken bij een vrouw, mits schoon ;)

Vowel 16-06-2012 09:33

Citaat:

joris19 schreef: (Bericht 32603841)

Maar we hebben het nu niet over billen likken, hoor. :D

Citaat:

Lomyrne schreef: (Bericht 32603918)
Ik denk sowieso dat een meisje zich niet graag laat likken als ze niet onlangs gedouched heeft.
Beffen is best intiem, voor mij althans. Ik wil graag schoon zijn dan.

Dit inderdaad. :)

Citaat:

Denise_kaas schreef: (Bericht 32604037)
Gewoon het idee dat iemand er met zn mond/tong aan zit vind ik niks. Het gaat me niet om het gevoel bij mijn kont, maar ik zou zelf niet iemands kont willen likken. En t idee dat iemand dat wel bij mij doet vind ik toch wel vies. Een beetje vreemde afkeer misschien, maar ach :P

Maar zou je dat ook hebben als je net (samen) hebt gedoucht of zo?

Linda Prins 16-06-2012 11:10

Belangrijke factor bij het kontlikken is denk ik toch ook de hygiëne, ofwel een schone gewassen bilnaad.

ItsAMe! 16-06-2012 11:16

Vraag of je het bij ze mag uitproberen, dan kunnen zij het ook ervaren

Linda Prins 16-06-2012 11:33

Nou ik hoef niet zo nodig te worden gelikt in mijn bilnaad, en zelf lik ik geen bilnaden. maar gebeft worden jaaaa. Maar dat is een andere topic.

ItsAMe! 16-06-2012 11:41

Als je je bilnaad eerst goed wast is het toch geen probleem

Linda Prins 16-06-2012 15:21

Precies met goede hygiëne is het goed te doen.

ItsAMe! 16-06-2012 16:23

Ik lik ALLES!!!

Volk 16-06-2012 16:29

Ik word sowieso niet graag gelikt, dus mijn anus liever ook niet.

LekkerBanaantje 17-06-2012 20:01

ik vindet wel fijn hoor ;)

stefanielove 11-09-2012 21:42

moest even zoeken maar er was dus al een topic over,

mij overkwam dit paar weekjes terug tijdens de sex, ik lag met opgetrokken benen en mijn vriend was me aan het beffen en z'n vingers voelde ik al een keer tegen me andere gaatje aan en daarna voorzichtig zijn tong, wow meteen ingegrepen want ik voelde me niet echt op me gemak met zijn tong daar, maar meneer was een beetje volhoudend en zei dat ik moest ontspannen, ja weet niet hoor.. dat ontspannen ging niet helemaal maar wat ik wel aardig vond was een vinger een stukje in me kontgaatje tijdens het beffen.

ik ga bij hem zeker niet aan ze kont likken.
weet nog niet helemaal wat ik ervan vind, hij blijft volhouden dat hij er heel opgewonden van wordt om me daar ook te likken. misschien moet ik er aan wennen ofzo??

Afrodiete 12-09-2012 00:45

Ik ben nog nooit op die plaats gelikt, maar wie weet is het wel heerlijk.

Volk 13-09-2012 11:50

Citaat:

stefanielove schreef: (Bericht 32775312)
moest even zoeken maar er was dus al een topic over,

mij overkwam dit paar weekjes terug tijdens de sex, ik lag met opgetrokken benen en mijn vriend was me aan het beffen en z'n vingers voelde ik al een keer tegen me andere gaatje aan en daarna voorzichtig zijn tong, wow meteen ingegrepen want ik voelde me niet echt op me gemak met zijn tong daar, maar meneer was een beetje volhoudend en zei dat ik moest ontspannen, ja weet niet hoor.. dat ontspannen ging niet helemaal maar wat ik wel aardig vond was een vinger een stukje in me kontgaatje tijdens het beffen.

ik ga bij hem zeker niet aan ze kont likken.
weet nog niet helemaal wat ik ervan vind, hij blijft volhouden dat hij er heel opgewonden van wordt om me daar ook te likken. misschien moet ik er aan wennen ofzo??

Wat ik me dan afvraag... zoen je daarna gewoon met hem?

Scarlet Spider 13-09-2012 12:33

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32777871)

Dat dus :confused:

meisjeJ 13-09-2012 15:46

Vind het niet erg als het gebeurd, maar idd als het gebeurd moet het wel een beetje fris zijn daar..

Marloesjoe 14-09-2012 11:47

Kietelt!

Volk 14-09-2012 12:18

Citaat:

meisjeJ schreef: (Bericht 32778314)
Vind het niet erg als het gebeurd, maar idd als het gebeurd moet het wel een beetje fris zijn daar..

Wat bedoel je met een beetje fris? Dat je er een beetje water overheen hebt laten gaan of dat je het gedesinfecteerd hebt?

deadlock 14-09-2012 15:26

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32777871)

:facepalm:

Zertab 14-09-2012 16:55

Dat weten wij niet,moet je aan die meisjes vragen.

marijke 1992 14-09-2012 18:18

Citaat:

Marloesjoe schreef: (Bericht 32779776)
Kietelt!

Das juist zo lekker eraan :-P
en na het likken glijd een vinger er makkelijker in
omdat ik me dan beter kan ontspannen.
En ja daarna kus ik nog ben dan zo geil dat ik er niet meer over na
denk oft vies is.

stefanielove 14-09-2012 19:48

Even over dat zoenen, dank je wel dat je dat even gezegd hebt.. Daar heb ik geen moment aan gedacht..ja dus wel gedaan, maar eigenlijk niks gemerkt. Of ik was te opgewonden dat zou kunnen. Maar zoenen smaakte niet raar, proef meestal mezelf wel terug op zijn lippen.

Sergay 14-09-2012 22:31

Enkele keren bij mij gedaan, werd er niet warm van.. vind het juist een naar idee.
Rimmers zijn er veel overigens, veel jongens houden hier stiekem van.

meisjeJ 15-09-2012 12:54

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 32779854)
Wat bedoel je met een beetje fris? Dat je er een beetje water overheen hebt laten gaan of dat je het gedesinfecteerd hebt?

Gewassen bijvoorbeeld..

Sam. 19-09-2012 20:29

Sommige vinden het fijn, sommige niet.
Natuurlijk reageren sommige mensen nog zo, dat is met alles, trek je er niks van aan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.