Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   meisje met vriendje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1861377)

lolxdlolxd 15-06-2012 18:33

meisje met vriendje

Ik vind een meisje leuk en praat ook regelmatig met haar via MSN of zo in real life. Ze vindt mij ook aardig.
Ze heeft sinds een maand nu een vriend die ik ook wel goed ken.
De vriend gaat na de zomer minstens een seizoen weg uit Nederland en misschien wel langer.
Ik reis volgend jaar bijna altijd met dat meisje naar dezelfde stad toe.
Ik ben dus stapel op dat meisje wat moet ik doen: Het laten zitten of gewoon wachten want ik geloof zelf niet in een lange afstand relatie

Grassprietjes 15-06-2012 19:12

Dat jij niet gelooft in een lange-afstandsrelatie betekent nog niet dat dat meisje waar je verliefd op bent dat ook niet doet. Ze heeft een vriend, laat het zitten.

honkballertje 15-06-2012 23:30

Citaat:

Grassprietjes schreef: (Bericht 32604106)
Dat jij niet gelooft in een lange-afstandsrelatie betekent nog niet dat dat meisje waar je verliefd op bent dat ook niet doet. Ze heeft een vriend, laat het zitten.

QFT

Vowel 16-06-2012 08:57

Citaat:

Grassprietjes schreef: (Bericht 32604106)

Ik ben het hier ook mee eens.

Lusi 16-06-2012 11:19

Ik ook. En je gaat er maar voor het gemak vanuit dat jij aan de beurt bent als die andere relatie strandt?

Reverend 16-06-2012 13:22

Gewoon pakken zodra die dude het land uit is.

Grassprietjes 16-06-2012 14:14

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32605174)
Gewoon pakken zodra die dude het land uit is.

:D

Volk 16-06-2012 14:40

Citaat:

lolxdlolxd schreef: (Bericht 32604058)
Ik vind een meisje leuk en praat ook regelmatig met haar via MSN of zo in real life. Ze vindt mij ook aardig.
Ze heeft sinds een maand nu een vriend die ik ook wel goed ken.
De vriend gaat na de zomer minstens een seizoen weg uit Nederland en misschien wel langer.
Ik reis volgend jaar bijna altijd met dat meisje naar dezelfde stad toe.
Ik ben dus stapel op dat meisje wat moet ik doen: Het laten zitten of gewoon wachten want ik geloof zelf niet in een lange afstand relatie

Jij gelooft niet in lange-afstandsrelaties en begint er dus niet aan. Zij gelooft niet in een relatie met jou en heeft daarom voor een ander gekozen. Ik zie niet in waarom jij straks opeens wel interessant zou zijn als ze je voorheen ook al niet interessant vond. Wees blij voor haar, ze heeft op dit moment de man van haar dromen.

GodSaveTheQueen 16-06-2012 16:21

Mannen die gebruik maken van de situatie wanneer de vriend van een meisje naar het buitenland is, zijn zó onaantrekkelijk.

quintyy 16-06-2012 18:41

Citaat:

GodSaveTheQueen schreef: (Bericht 32605553)
Mannen die gebruik maken van de situatie wanneer de vriend van een meisje naar het buitenland is, zijn zó onaantrekkelijk.

Ja idd, ze moeten het hebben met hun eigenschappen, niet omdat er niemand anders is ..

GodSaveTheQueen 18-06-2012 17:59

Ook al hadden ze de goede eigenschappen..., dan nog is het not done.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.