![]() |
Lichaamshaar
Op welke leeftijd begonnen jullie lichaamshaar te krijgen (oksels, schaamhaar) ?
En begonnen jullie ook gelijk met het scheren daarvan of duurde dit een tijdje? |
Ben 11 en schaamhaar is er al wel ja! :O Okselhaar volgens mij nog niet...
|
dit hoor niet op seks maar op L&G
|
op mn 10e ofzo begon ik lichaamshaar te krijgen, en op mn 12e scheerde ik alles weg x)
|
10-11 jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben begonnen met scheren toen ik elf/twaalf was denk ik. |
Ik heb denk ik rond mijn 12e of 13e schaamhaar gekregen, en even later okselhaar. Ik hoef pas sinds mijn 16e mijn gezichtshaar zo af en toe te scheren (+/- eens per week). Verder scheer ik me niet.
|
Schaamhaar rond mn 11/12jaar okselhaar op mn 14de ongeveer.
Ben vanaf die tijd alles gaan scheren. Mn benen en armen scheer ik niet maar hars ze of epileer ze. |
Citaat:
|
Ik ben 14 en heb nog niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezien bij je vriendin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
nouja, dat heeft ze ook gezegd ja
|
echt relaxt, zou willen dat ik dat ook had.
|
owja..? jij bent een man, ik vindt dat mannen wel wat haar hier en daar moeten hebben, anders vindik het een beetje raar x)
|
Citaat:
|
Citaat:
niet dat vrouwen het wel moeten maar de meesten kiezen er toch voor.. ik vindt haar mannelijkheid mjah alsjij alles weg wilt moet je het zelf weten he :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was ook ongeveer 10 denk ik.
|
Jeetje wat jong puberen meisjes hier.
Ik was 15 toen ik voor het eerst haar en borsten en heupen begon te krijgen, volgens mij ook pas op mijn 15e ongesteld geworden. |
Citaat:
Volgens mij was ik 14/15 toen ik voor het eerst oksel en schaamhaar kreeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel meer en zwaardere haargroei |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ik op mijn negende schaamhaar had/kreeg. En qua scheren was ik 12 ofzo, ik had eerst helemaal niet door dat je het überhaupt zou moeten scheren. :P
En ik geloof ook niet dat meisjesoksels gladder worden van scheren dan jongensoksels? Waarom zou dat zo zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke dat kan...ik krijg het nooit echt glad, maarja ben ook een jongen, dan hoeft dat niet ;)
|
Nou, liever dat een kerel niks aan zijn haar doet dan dat ie een schuurplek heeft daar. Je bent wel selectief in wat je allemaal noodzakelijk vindt :D
|
Citaat:
|
Ik vind een plukje haar onder mannenoksels geen ramp, beter dan stoppels. Dat je wél vindt dat het 'verzorgd' moet zijn maar níet vindt dat het dan ook direct goed verzorgd moet zijn, vind ik selectief.
|
Probeer me iig zo goed mogelijk te verzorgen...
|
Citaat:
|
Zo rond mijn 9/10 jaar had ik schaamhaar, okselhaar kwam wat later. Ik denk pas rond mijn 12de ofzo. Mijn okselhaar scheerde ik pas rond m'n 18de en mijn schaamhaar rond mijn 20ste ofzo. Weet niet precies. Het boeide me niet zo, en nu nog niet. De ene keer zit er haar, de andere keer niet. Mijn benen scheerder ik ook pas na mijn twintigste voor het eerst dacht ik. Maar dat doe ik tegenwoordig amper. Vind het een beetje stom om te doen alsof ik een kaal mens ben.
|
Ik weet het allemaal niet eens meer precies. Ergens rond de 1e/2e klas kreeg ik okselhaar en schaamhaar, en m'n benen en oksels ben ik begonnen te scheren op m'n 14e. Ik had nog wel even willen wachten met benen scheren maar mijn zus wilde ze heel graag een keer harsen :o. Schaamhaar ben ik pas wat aan gaan doen op m'n 16e/17e
|
ik was 10
|
Ik heb al best veel schaamhaar
ook een klein beetje okselhaar en een heel klein beetje haar boven me navel nog nooit ergens gescheerd |
rond mijn twaalfde als ik het goed herinner. Scheer sws mijn oksels, en mijn bikinilijn en houd het beneden kort. Als ik het ga scheren, krijg ik altijd jeukuitslag.
|
Citaat:
|
Eind 11e/Begin 12e schaamhaar, begin brugklas (12) okselhaar. Oksel haar al bijna direct gaan scheren, beenhaar nooit geschoren. Wel geëpileerd begin brugklas (nu nog steeds).
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |