![]() |
Voeten likken
Hi
Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb zin om voeten van vrouwen te likken! Lijkt me op een of andere manier heel lekker ofzo... En dan van iemand van 20 ofzo... Weet iemand waardoor het komt? Thx. |
eehm.. fetish? ;D
|
Yep... een fetish!
|
Snap het niet.. Fetish? Was dat?
|
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voetfetisjisme
Oke ik heb voetfetisjme, en ik houd van alles, de zool, de tenen etc. Dan heb ik het liefst voeten likken, ze mogen stinken (heel erg), En ook het liefst zachte voeten. |
Deze mag naar Seksualiteit.
En hopelijk ten overvloede: alleen serieuze reacties aub! :) |
Fetish, is een andere vorm van seksueel genot, het kijken naar voeten. Of waarbij iemand geild of op bijvoorbeeld het likken voeten, meestal blote voeten, sommige geilen op alleen de tenen, terwijl andere meer geilen op de voetzool, maar er zijn ook liefhebbers die geilen op het zien van leren laarzen. terwijl de de andere fetish liefhebber geilt op panty's, Maar er zijn vele vormen van fetish.
|
Citaat:
|
hier ook een voetenfetish. heb al meerdere voeten gelikt van vrouwen. (onbetaald en tegen betaling). de vorm van de tenen is voor mij belangrijk, gevolgd door de (gelakte)teennagels, maar ook de voetzool en de hiel kan ik erg geil vinden.
met schone voeten heb ik niet zo heel veel, mooi om te zien maar dat is het dan ook. ik heb liever een vrouw met vieze voeten, die mij beveelt om deze schoon te likken. het genot om op zo'n manier gedomineerd te worden door een vrouw is echt geweldig. ook de schoeisel is van belang. ik zie graag vrouwen op hakken(wel open), pumps, sandaaltjes of teenslippers. een zwarte panty of kousen kan extra opwindend zijn. |
Citaat:
|
Zoek eens op feet worship op Youtube.
Of op feet sniffing, of high arched feet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker van genieten van de fetisj die je hebt.
|
Citaat:
Google maar even op footfetishtube |
Ikzelf heb het ook wel, zij het wat minder "extreem". Van zweetvoetjes die stinken moet ik echt niet weten maar mooie, verzorgde voeten vind ik dan wel weer enorm opwindend. Ik kan zelfs echt afknappen op een meisje met lelijke voeten (in mijn ogen dan).
|
Ex die ook op voeten geilde, vond het eerst wel een beetje gek, maar werd later wel fijn..
Kan zelf voeten ook wel aantrekkelijk vinden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ik heb hele lelijke tenen haha doordat mijn laatste botjes in mijn grote tenen te sterk zijn krommen die een klein beetje waardoor je een 'aap die en tak vastpakt effect kijgt' daar staan mijn tenen die pal naast de grote tenen staan ook nog scheef. Haha iemand met voetenfetish zou niks eraan hebben haha
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |