![]() |
Misselijk en overgeven
Hallo,
Ik heb gisteravond een examenfeestje gehad en daar wordt natuurlijk een biertje gedronken. Helaas is het een beetje uit de hand gelopen en zijn er heeeeel wat meer biertjes doorheen gegaan. Ik eindigde 's nachts kotsend in mijn bed. Natuurlijk niet vreemd dat je na genoeg alcohol moet overgeven, maar toen ik straks wakker werd was ik nog steeds kotsmisselijk, en op dit moment ook. Ik heb steeds het gevoel dat ik moet overgeven en moet dat ook bijna volgens mij. Heeft iemand tips of ideeën wat ik hier tegen kan doen? Kom a.u.b. niet met 'de volgende keer minder drinken', 'het accepteren', bla bla bla... Groeten, Tom. |
De enige tip, behalve dat je moet wachten totdat het over gaat, is kotsen (y). En daarna word je waarschijnlijk weer misselijk, maar het lucht even op.
Succes ermee |
Ik kots vaker 's ochtends door de kater dan 's nachts tijdens het drinken. Water drinken en in bed blijven liggen.
|
Vet eten (eieren/macdonalds/knakworsten) vel drinken (water/cola) en als je de stabiliteit in je lichaam weer een beetje terug hebt douchen.
|
Bedankt!
Ben inderdaad gewoon in bed blijven liggen met elk uur een glaasje water, heb nog een paar keer moeten overgeven maar volgens mij is het ergste nu wel voorbij, ben nog wat moe en brak maar het gaat allemaal wel! Edit: @zoef de haas, is dat serieus waar van het eieren/macdonalds/knakworsten whatever eten? Kan het me zelf niet zo goed voor stellen eigenlijk, maar moet zo toch maar een keer wat gaan eten. |
Ja, een vette hap. Dat is inderdaar serieus.
|
Oké bedankt! Ik merkte zelf wel altijd dat ik na het stappen door een broodje döner ik opeens een stuk nuchterder werd en dat ook hielp tegen een kater. Dan ga ik nu ook maar eens döner bestellen, hopen dat het nu ook helpt :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |