![]() |
vertrouwen in vriendje
heey,
ik heb voor een lange tijd een vriendje, maar hij gaat op vakantie, naar het strand in Kroatië ik ben bang dat hij zal vreemdgaan. wat moet ik doen om zeker te weten dat hij niet vreemd zal gaan?? alvast bedankt! xxx |
Je kan aan een vriendin vragen om hem anoniem te bellen.
Ze moet dan interessen tonen en vragen of hij met haar uit wil en meer. Als hij ja zegt dan weet het of je hem kan vertrouwen. Maar weet wel dat je in een relatie de ander moet vertrouwen. Ook zonder controle.;) |
Waarom zou je hem niet vertrouwen, je hebt toch een relatie. Dat is toch een teken van wederzijds vertrouwen?
|
In principe kan hij dus nergens heen, zonder dat jij erbij bent? Als hij niet in Nederland vreemd gaat, gaat hij dat vast ook niet in Kroatie. Heb vertrouwen, zou ik zeggen.
|
Goeie relatie (y)
Als je elkaar niet eens kan vertrouwen, zou ik het gelijk uitmaken. |
Eens met iedereen hierboven. Als je geen (gegronde) redenen hebt om hem te wantrouwen dan moet je hem gewoon dat vertrouwen geven, daarvoor zijn jullie ten slotte bij elkaar :)
|
oke bedankt!
|
Citaat:
|
Zeker weten dat je vriendje vreemd dat weet je nooit, gewoon op vertrouwen. Want hij moet jou tenslotte ook kunnen vertrouwen. Ofwel wederzijds vertrouwen,
|
dus ook een ticket boeken, en hem in de gaten houden
|
Meestal als je iemand niet kan vertrouwen, ben je bang om die persoon kwijt te raken. Eerlijkheid vind ik belangrijker dan vertrouwen eigenlijk. Je kan alleen maar hopen dat hij niet zal vreemdgaan. Dat zou hij trouwens nooit doen als hij echt om jou geeft. Dan zal hij je waarschijnlijk wel missen! :D
|
In Kroatië stikt het van de mooie gewillige vrouwen, dat maakt je er vast gerust op.
|
Citaat:
|
Misschien handig om voor het vertrek, je vertrekkende partner nog even flinke beurt te geven, als afscheid. nog even neuken. met alles erop en eraan. dan wordt dat de basis van het wederzijds vertrouwen. ofwel voor het vertrek nog even er flink tegenaan.
|
Voortaan een vriend nemen die je vertrouwt. Leuke relatie zo.
|
Nog beter samen op vakantie gaan.:D
|
Citaat:
|
Met wie gaat hij daarheen? Met zijn ouders? Of met een ander meisje?
|
Citaat:
|
Vertrouwen en openheid is de basis van een relatie
|
Serieus, heb je zo weinig vertrouwen in hem dat je het gaat posten op een forum, als ik jouw vriendje zou zijn dan zou ik woedend worden, als je geen vertrouwen in hem hebt dan kun je het beste geen relatie met hem hebben, vertrouwen is #1 in een relatie.
|
Lieve meisje
Vertrouw die gast gewoon en anders vraag je toch of hij egt van je houd als hij egt van je houd moet je hem wel vertrouwen Sterkte xxxN en A |
Citaat:
|
What happens in vegas stays in vegas,
AKA What happens in kroatie stays in kroatie Je kan er weinig tegen doen behalve, meegaan |
als je echt eenn goede relatie hebt datn weet je dat hij dat niet doet. en dat je hem kunt vertrouwen lijkt mij :)
en als hij hier niet vreemd gaat waarom daar wel dan ? |
Makkelijker?
Je gaat vreemd, je gaat treug naar nederland, niemand weet er iets van |
Citaat:
nu maak je haar vertrouwen wel minder hea.. iedereen probeert haar te kalmeren en dan doe je dit xdxd:s |
Waarom ben je nog bij hem als je hem niet vertrouwt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Type A.U.B volgende keer even normaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |