![]() |
Hoe vind je een nieuw persoon om verliefd op te wezen.
DUS, Ik mis het verliefdheids gevoel.
Het meisje waar ik meerdere malen topics over heb gestart wil gewoon niet met me, nou dat is dan pech dus zoek ik een nieuw meisje om mee te praten en misschien wat mee te krijgen. Alleen ik weet niet hoe, en gevoelens naar dat meisje toe willen niet weg wat ook tering ingewikkeld is. Maar dus in dit geval niks over dat meisje maar hoe ik van dat gevoel af kan komen en hoe ik aan een ander kan komen, oftewel me in een ander ga interesseren. |
Tijd.
|
Liefde komt vanzelf, dat kun je niet ´even een nieuwe persoon zoeken, want ik heb een relatie nodig´
|
Google.
|
:D
|
Nee maar even serieus - het kost gewoon tijd. Komende tijd zal klote zijn maar je komt er vroeg of laat wel overheen, maak je geen zorgen, als je maar jezelf blijft en niet wanhopig op zoek bent naar een nieuwe vriendin
|
Niet op zoek gaan naar dat soort dingen en rustig afwachten.
|
Ik vind dat net zo'n vraag als: "Hoe kun je in korte tijd en zonder al te veel moeite heel erg rijk worden?"
Ja jongen, als we dat wisten, dan deden we het allemaal.. Verliefd worden is erg makkelijk, je kijkt naar iets moois en je kweekt automatisch een verlangen om het te hebben. Het is de kunst om ervoor te zorgen dat dat moois jou óók gaat verlangen. Toon interesse in wie ze is, wat ze doet en ... nou ja zo'n beetje wat je al met je platonische relatie had, maar dan meer de richting van de liefde op. |
Citaat:
|
meer vriendinnen maken mis komt het gevoel dan wel vanzelf bij zo`n meisje je moet wel gedult hebben en eerst dan wat vaak met het meisje afspreken en dan zie je wel verder je moet jezelf niet dwingen om verlieft te worden en je hoeft niet persee meteen verkering te hebben met diegene
|
Ach als ik dit wist, had ik al lang een vriendin gehad.
Zit namelijk in zelfde schuitje als jouw Rikje18 |
Ik ben al 6 jaar niet verliefd geweest. Het went!
|
Om nou echt op ZOEK te gaan, nou nee. Ik zou gewoon met vrienden wat gaan stappen, uitgaan of ergens even wat drinken. Overal zijn leuke meisjes, en je moet maar net de ware tegen het lijf lopen. Als je echt op zoek gaat, krijg je het gevaar dat het een geforceerde liefde word.
|
Je maakt de kans wat groter door meisjes te leren kennen.
|
Dat "kies" je niet... Het is niet zo dat je ergens loopt en dat je bent van... ja, op die ga ik verliefd worden. En zo moet je het ook niet willen, Beetje lol met een leuke meid wil iedereen wel, maar je moet het onderscheidt tussen een liefdesrelatie en een vriendschapsrelatie wel zien.
|
gewoon jezelf blijven liefde komt vanzelf
|
Liefde kun je niet dwingen, dat komt naar je toe. Dus je zult moeten wachten en geduld hebben . :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |