![]() |
Help
Zou ik tl havo 2 gaan doen of gewoon blijven zitten in havo vwo 1?
|
Wat jij wil.
|
Blijven zitten in de brugklas? Mag dat überhaupt? Aangezien je niet veel informatie geeft, kan ik niet echt gegronde tips geven, maar als je het niveau in de brugklas al niet aankunt, dan kun je beter een niveau lager gaan doen.
|
Waarom ben je blijven zitten, op intelligentie? Dan zou ik absoluut naar een lager niveau gaan, want de eerste klas is niets vergeleken met de bovenbouw.
|
ik kan het wel aan (zeggen alle docenten ook)
maar mijn klas is ook niet normaal druk. dus. |
Als alle docenten het zeggen zou ik het doen. Dat je klas druk is heeft verder nergens wat mee te maken.
|
Citaat:
|
gewooon vwo doen!
|
Hmm ? Bij mij op school kan je niet in de 1e klas een klas overdoen
|
je kunt het beste kijken naar wat je wilt worden,
als je daarvoor geen havo nodig bent maakt het niet zoveel uit welk niveau je doet;; |
Citaat:
Citaat:
|
Niet veel mensen weten in de eerste al wat ze willen worden, en degenen die het al wel weten, willen soms aan het einde van hun middelbare school toch iets heel anders doen. Dus die methode werkt niet vaak :p. Ik zou het niveau kiezen dat je aankan.
dat is waar, maar voor mij helpt het wel, ik moet ook (waarschijnlijk) afstromen maar voor mij is het niet erg, want ik wil iets met kinderen of gehandicapten en daarvoor kan ik ook gewoon havo doen i.p.v. vwo.. nouja, in iedergeval suc6 en je mag me altijd pm-en! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |