![]() |
Verhalenwedstrijd [Uitslag]
Lieve Letteraars,
De spannende verhalenwedstrijd is voorbij. Er zijn prachtige verhalen geschreven, iedereen bedankt voor het schrijven en stemmen! Met 4 stemmen, nummerrrrrrr 1 1 1 1: De Vlieger *O* Gefeliciteerd, goed gedaan! *O* En met 3 stemmen, de nummerrrr 2: Het Dorp, gefeliciteerd met deze mooie plaats! Schrijvers mogen zichzelf vanaf nu bekend maken :cool: |
Ja, ik was het Dorp.
En serieus, is het nou echt mijn stem die het verschil heeft gemaakt tussen gelijkspel en ik-win-niet? :D kut |
Mijn verhaal is echt helemaal afgebrand :(
|
*O* (y) :cool: :o
Welke was die van jou dan Kitten? Vuur? |
Jij was Vlieger he Issun?
|
Citaat:
|
Issun, voor jouw doen vond ik het eigenlijk niet zo'n heel goed verhaal, maar dacht (wist) wel dat het van jou was ;) Gefeliciteerd! Dat fizzle Het dorp had geschreven, had ik niet gedacht, wat leuk :)
Kitten: hé, trek het je niet aan, voor jou is dit toch ook een relatief nieuw genre, normaal schrijf je toch Engelstalige veel langere verhalen...? |
Ik wist van elk verhaal van wie het was. :p Het plan was van mij. En, de taalfout met het/de café had ik eigenlijk eruit gehaald, maar was vergeten het door te geven. En, daarbij, ik ben een buitenlander, dus ik mag de/het fouten maken :o
Nee, grapje :p Maar, wat ik vond wel dat ik niet veel commentaar heb gekregen op de inhoud. Ergens begrijp ik dat wel, want briefvorm en alles, maar ik had wel fijner gevonden als ik wel commentaar had gekregen op de inhoud. Gefeliciteerd fizzle en Issun! *O* |
Citaat:
En ik heb geen Nederlandse spellingschecker |
Ik had je verhaal wel helemaal gelezen! :y
|
Ik niet. :o:o
|
Ik heb 'm ook helemaal gelezen en ik vond 'm ook helemaal niet zo slecht. :)
|
Citaat:
De taalfouten hebben me niet erg gestoord bij jou, maar ik moet zeggen dat de inhoud me niet erg is bijgebleven. Eigenlijk is het een heel leuk idee, ik weet ook niet meer waarom het me niet bijbleef :n sorry :o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |